اهمیت حضور پرشورتر بانوان در راهپیمایی روز قدس و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی

سازمان بسیج جامعه زنان استان اصفهان در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس نوشت: روز قدس تنها روز فلسطین نیست، روزی است که باید بیرق جمهوری اسلامی در سراسر کشورها برافراشته شود؛ زنان غیور اصفهانی امسال پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت و جنایات رژیم اسرائیل را محکوم خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سازمان بسیج جامعه زنان سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن آخرین جمعه ماه رمضان، روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

أَیْنَ مُسْتَأْصِلُ أَهْلِ الْعِنَادِ وَ التَّضْلِیلِ وَ الْإِلْحَادِ (فرازی از دعای ندبه)

روز جهانی قدس؛ در حالی از راه می‌رسد که در این روزها جهانیان شاهد هجمه وسیع و ددمنشانه عمال غاصب صهیونیستی به ساکنان سرزمین‌های اشغالی فلسطین به‌ویژه منطقه نوار غزه می‌باشند؛ بار دیگر صهیونیست‌های اشغالگر تصویری از قانون‌شکنی، قساوت و تجاوزگری را در پیش روی دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتند.

بیشتر از شش‌ماه است که دژخیمان صهیونیسم در سرزمین غزه بوی خون، بی پناهی، آوارگی، گرسنگی، ناامنی، درد بی مادری و بی‌یاوری را گسترش داده و اسفبارتر از ددمنشی رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل، سکوت و همراهی وقیحانه محافل بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر و دولت‌های غربی از آنان است که دولت‌های خود فروخته عرب، شاهد وحشی‌گری و سفاکی رژیم منحوس و ددمنش اسرائیل هستند و با سکوت خود مهر تأیید بر این جنایات می‌زنند و هر روز جهانیان را با حقایقی بیشتری از چهره واقعی تمدن لیبرال دموکراسی غربی آشنا می‌کنند.

روز قدس تنها روز فلسطین نیست، روز اسلام و روز حکومت اسلامی است؛ روزی است که باید بیرق جمهوری اسلامی در سراسر کشورها برافراشته شود، روزی است که به ابرقدرت‌ها باید فهماند که دیگر آن‌ها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند، روزی است که باید تمام قوای خودمان را مجهز کنیم و مسلمین از آن انزوا و سکوت و بی طرفی خارج شوند و با تمام قدرت و قوّت در مقابل این رژیم جعلی خونریز بایستند.

این روزها سرزمین غزه زخمِ باز و خونریزِ اسلام است که جز با نابودی رژیم کودک‌کشِ صهیونیسم مداوا نخواهد شد و می‌بینیم که مردم بی دفاع غزه زیر آوار بمباران جان می‌دهند و فریادهای مجروحانشان زیر بمباران رسانه‌ها خفه می‌شود؛ به‌طور حتم پیروان خط خونین کربلا تحمل نخواهند کرد تیر حرمله‌های زمانه، گلوی کودکان معصوم فلسطین را بدرد و این در حالی است که هیچ زبان و بیانی قادر نیست حجم جنایات هولناک صهیونیست‌ها را توصیف کند، جنایاتی که به‌صورت آشکار همه قوانین بین‌المللی از جمله کشتار کودکان و انسان‌های مجروح در بیمارستان را نقض می‌کند و این‌ها مواردی است که دل هر انسانی را به درد می‌آورد.

کجایند آن مدعیان دروغین زن زندگی آزادی که ببینند چگونه در غزه مادران بی‌گناه، بی‌فرزند و کودکان معصوم، بی مادر می‌شوند؟ آیا شیون مادرانی که با دست خود کودکان دلبندشان را دفن می‌کنند، نمی‌شنوند؟

ای مدعیان دروغین حقوق بشر که در برابر این حوادث سکوت کرده‌اید و وقیحانه حمایت‌های همه جانبه خود از این رژیم سفاک را ادامه داده و در کنار ظالم بر مظلوم می‌تازید، چه جوابی برای بشریت دارید؟

زنان غیور اصفهانی، این ودیعه ارزشمند و مدبرانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را ارج نهاده و با پیروی از مقتدای خود که فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید؛ در انتظار محو کامل این غده سرطانی، امسال پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت و جنایات رژیم اسرائیل جنایتکار را محکوم خواهند کرد.

خدایا به حق خون‌های ریخته شده در راه اسلام، در فرج حضرت صاحب‌الزمان (عج) تعجیل فرما.

والسلام»

کد خبر 740838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.