هرگونه افزایش کرایه تاکسی در سنندج تا تعیین تکلیف نرخ مصوب ممنوع است

بازرس کل استان کردستان گفت: تا تعیین تکلیف نرخ مصوب کرایه تاکسی در سنندج، هرگونه افزایش کرایه ممنوع است و سازمان حمل و نقل مکلف بوده تا ضمن نظارت، با متخلفان برخورد قانونی انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی بازرسی کل کردستان، عیسی هواسی اظهار کرد: با توجه به انتشار اخباری مبنی برافزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی‌ها در فضای مجازی، موضوع توسط بازرسی کل استان کردستان بررسی شد.

وی افزود: بر اساس بررسی‌ها و اخذ اظهارات مسئولان ذیربط، طرح افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها قبل از سال توسط فرمانداری رد شده و تعدادی از تاکسی داران سطح شهر با شروع سال جدید بدون مجوز نرخ‌ها را افزایش داده‌اند.

بازرس کل استان کردستان ادامه داد: در حال حاضر به دلیل اختلاف مابین فرمانداری و شورای شهر در میزان نرخ افزایش کرایه تاکسی، هیچ‌گونه مصوبه‌ای تصویب و ابلاغ نشده است.

هواسی اضافه کرد: برابر اظهارات رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری به منظور برخورد با رانندگان متخلف طی ۱۰ روز گذشته ۳۰ نفر از رانندگان تاکسی به اداره کل تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

وی تاکید کرد: تا تعیین تکلیف نرخ مصوب هرگونه افزایش کرایه ممنوع بوده و سازمان حمل و نقل مکلف شده است تا ضمن نظارت، با متخلفان برخورد قانونی انجام دهد.

بازرس کل کردستان گفت: مقرر شده تا فرمانداری سنندج با قید فوریت نسبت به تعیین نرخ کرایه تاکسی با همکاری سایر متولیان امر اقدام کند.

کد خبر 740780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.