جزئیات حادثه ضرب و شتم آمر به معروف در میدان امام (ره) اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری هشت نفر از افرادی که در ضرب و شتم آمر به معروف در میدان امام (ره) شهر اصفهان نقش داشتند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار کرد: بعد از ظهر روز جمعه دهم فروردین ماه چهار نفر در میدان تاریخی حضرت امام (ره) شهر اصفهان با یک آمر به معروف درگیر شدند و او را مورد ضرب و شتم قرار داده و از صحنه متواری می‌شوند که فیلم این درگیری در فضای مجازی انتشار می‌یابد.

وی افزود: به محض اطلاع از این موضوع شناسایی و دستگیری عاملان درگیری و عوامل مرتبط با آنها بلافاصله در دستور تیمی ویژه از سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفته و با اشراف اطلاعاتی و هوشمندی بالای مأموران، سه نفر از این افراد در کمترین زمان دستگیر و متعاقب آن فرد دیگری که متواری شده بود نیز دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: در ادامه چهار نفر دیگر از متصدیان واحدهای صنفی که به نوعی در تحریک عاملان ضرب و شتم آمر به معروف نقش داشتند نیز دستگیر و واحدهای صنفی آنها با حکم مرجع قضائی دستگیر شدند.

سردار هاشمی فر با بیان اینکه تمام متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، گفت: پلیس بر اساس قانون حامی آمران به معروف و ناهیان از منکر بوده و با کسانی که متعرض این افراد شوند برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

کد خبر 740766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.