برگزاری اجتماع بزرگ عزاداران علوی فردا در میدان امام(ره) خوراسگان

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: هجدهمین سال اجتماع بزرگ عزاداران علوی فردا (دوشنبه) در میدان امام خمینی (ره) خوراسگان آغاز می‌شود.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هجدهمین سال اجتماع بزرگ عزاداران علوی فردا _دوشنبه سیزدهم فروردین ۱۴۰۳_ مصادف با بیست‌ویکم ماه مبارک رمضان سالروز شهادت حضرت علی (ع) در میدان امام خمینی (ره) خوراسگان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم از ساعت ۱۵:۰۰ با حرکت پیاده قافله عزاداری از مسجدالنبی (ص) اَرداجی واقع در خیابان سلمان به سمت جایگاه‌های عزاداری شروع و با اجتماع باشکوه مردم ولایتمدار منطقه ۱۵ در میدان امام خمینی (ره) ادامه و با اجرای برنامه ویژه عزاداری در سوگ مولای متقیان حضرت علی (ع) خاتمه پیدا می‌کند.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تاکید کرد: روابط عمومی شهرداری این منطقه به مناسبت برگزاری این برنامه طی اعلامیه‌ای از شهروندان تقاضا کرد تا در زمان برگزاری که از ساعت ۱۵:۰۰ برگزار می‌شود و تا ساعت ۱۸:۳۰ ادامه دارد، ضمن صبر و شکیبایی از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

هجدهمین سال اجتماع بزرگ عزاداران علوی فردا دوشنبه در میدان امام(ره) خوراسگان برگزار می‌شود

نظری‌پور گفت: بر همین اساس رانندگانی که فردا دوشنبه سیزدهم فروردین از ساعت ۱۵:۰۰ قصد تردد از خیابان جی به سمت آرامستان باغ رضوان را دارند، می‌توانند از مسیر سه راه شهید رجایی، خیابان شهید رجایی، خیابان ۲۲ بهمن، خیابان فجر و از طریق خیابان دکتر شریعتی وارد خیابان جی شرقی شده و به مسیر خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: رانندگانی که قصد بازگشت از خیابان جی شرقی به مقصدهای خود را دارند، می‌توانند از طریق خیابان دکتر شریعتی و مسیری که ذکر شد اقدام به بازگشت کنند، ضمن اینکه مسیرهای رینگ چهارم و بلوار ارغوانیه نیز از دیگر مسیرهایی است که رانندگان می‌توانند به‌عنوان جایگزین خیابان جی شرقی استفاده کنند.

️به گزارش ایمنا این ویژه برنامه فردا _دوشنبه سیزدهم فروردین_ با رسیدن و استقرار هیئات عزاداری در میدان امام خمینی (ره) خوراسگان با تلاوت قاری بین‌المللی کشور آغاز، ️با شعرخوانی استاد محسن ناصحی ادامه و با مداحی حاج سیدرضا نریمانی و عزاداری شهروندان و هیئت‌های مذهبی شهر در رثا و شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) خاتمه پیدا می‌کند.

کد خبر 740723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.