کشف بیش از ۳۱۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در آذربایجان‌غربی

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به طرح نوروزی ۱۴۰۳ گفت: در این مدت ۱۱۹ نفر توزیع کننده و ۱۵ نفر قاچاقچی دستگیر و ۳۱۵ کیلو و ۱۵۵ گرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سامان غنی‌زاده امروز _یکشنبه دوازدهم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال اجرای طرح تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۳ و برخورد قاطعانه با معتادان متجاهر هنجار شکنان قانون گریزان و مخلان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح آذربایجان‌غربی و با هماهنگی قضائی برنامه‌ریزی و با به‌کارگیری بیش از دو هزار گشت محسوس و نامحسوس در نقاط مختلف استان عملیاتی شد.

وی افزود: به دنبال اجرای این طرح از آغاز سال جدید در سطح استان دو هزار و ۸۷ نفر معتاد متجاهر دستگیر و با دستور مراجع قضائی تحویل مراکز بازپروری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در این طرح ۱۱۲ فقره سرقت در سطح استان کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصد افزایش و با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی وقوع سرقت ۳۴ درصد نسبت به مشابه سال قبل کاهش داشته است.

غنی‌زاده ادامه داد: به منظور جلوگیری از تحرکات مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار اقدامات بازدارنده‌ای ازجمله هماهنگی با دستگاه قضائی در خصوص عدم اعطای مرخصی و کنترل و با مراقبت‌های پیشگیرانه و پیش‌دستانه به تعداد دو هزار و ۱۰۰ مورد کنترل قرار گرفته و تعدادی از محکومان متواری نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده است.

وی با اشاره به دستگیری ۱۱۹ نفر توزیع کننده و ۱۵ نفر قاچاقچی و کشف ۳۱۵ کیلو و ۱۵۵ گرم انواع مواد مخدر در این طرح خطاب به شهروندان خاطر نشان کرد: اجرای طرح امنیت اجتماعی و جمع‌آوری معتادان متجاهر و توزیع کنندگان به صورت مستمر در استان ادامه خواهد داشت و از شهروندان انتظار داریم خادمان خود در مجموعه پلیس را در راستای ارتقای احساس امنیت در جامعه یاری کنند.

کد خبر 740705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.