برخورد قاطع و جدی دستگاه قضائی با هنجارشکنی در ایام پیش روی ماه مبارک رمضان

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی طی دستوری اقدامات جدی و بازدارنده نسبت به افرادی که حرمت ایام ماه مبارک رمضان و شهادت مولای متقیان را رعایت نمی‌کنند، خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، ناصر عتباتی طی دستوری به رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضائی آذربایجان‌غربی اقدامات جدی و بازدارنده را با افراد معدود و محدودی که حرمت ایام ماه مبارک رمضان و شهادت مولای متقیان را رعایت نمی‌کنند خواستار شد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی ضمن تشکر از عموم مردم متدین و شریف استان که با احترام کامل به شعائر دینی و مذهبی اقدام کرده‌اند از دادستان‌ها خواست در همراهی و همکاری با مجموعه‌های ضابطین و مدیران شهری با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه از هر گونه هنجارشکنی و بی‌اخلاقی پیشگیری به عمل آید.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌غربی هم با بیان اینکه تظاهر به روزه‌خواری در ملأعام از نظر شرعی و قانونی جرم است، گفت به ضابطین دستور داده شده است معدود افرادی که حرمت ماه مبارک رمضان و ایام شهادت حضرت علی) ) را رعایت نکنند برخورد قاطع قانونی و قضائی صورت گیرد و نسبت به تعقیب و تشکیل پرونده برای این افراد اقدام کنند.

دستگاه قضائی استان تاکید دارد به لحاظ تقارن روز طبیعت و روز شهادت مولای متقیان مردم شریف و دین‌دار استان حرمت این ایام را به شایستگی رعایت کنند.

کد خبر 740700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.