آمادگی کامل پلیس گیلان برای روز ۱۳ فروردین

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از آمادگی کامل پلیس گیلان در روز سیزدهم فروردین برای برخورد با هرگونه ناهنجاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار حسین حسن‌پور با اشاره به اینکه مشارکت و همکاری مردم در مأموریت‌های پلیس، زمینه‌ساز ارتقای امنیت پایدار و مضاعف در جامعه است، اظهار کرد: احترام به ماه مبارک رمضان فراتر از یک وظیفه دینی و برخاسته از فرهنگ همدلی و احترام به قوانین جامعه و حقوق دیگران است.

وی از آمادگی کامل پلیس گیلان در روز سیزدهم فروردین برای برخورد با هرگونه ناهنجاری خبر داد و افزود: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با متخلفان و مجرمان، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقا می‌دهد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پلیس با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های ستادی و اجرایی و تقویت گشت‌های انتظامی روند بازگشت مسافران به شهرهای خود را مدیریت خواهد کرد، خاطرنشان کرد: از عموم شهروندان انتظار می‌رود برای تحکیم پیوندهای ایمانی و گسترش ارزش‌های اخلاقی، نسبت به رعایت ارزش‌های دینی در اماکن عمومی اهتمام و همکاری لازم را داشته باشند.

سردار حسن‌پور از همکاری خوب مردم، کسبه و بازاریان در رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و لیالی تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 740692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.