تداوم مبارزه با پیج‌های ناشناس و فیک‌نیوزها در آذربایجان‌غربی

سربازان گمنام امام زمان(عج) در تداوم مبارزه با فیک‌نیوزها و پیج‌های ناشناس مخّل آرامش و امنیت عمومی، چندین صفحه از این نوع پیج‌های اینستاگرامی را شناسایی و مسدود کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، در راستای بازگرداندن آرامش به فضای مجازی آذربایجان‌غربی و شهرستان ارومیه، سربازان گمنام امام زمان (عج) در دور سوم مبارزه با پیج‌های اینستاگرامی ناشناس و بی‌هویت با شناسایی ادمین تعدادی از آن‌ها اقدام به بستن این صفحات و برخورد با ادمین‌هایشان کردند.

پیش از این و پس از انتخابات یازدهم اسفندماه نیز در دو مرحله اقدام به این کار شده و ادمین‌های این صفحات با تشکیل پرونده به مقامات قضائی معرفی شده بودند.

این صفحات اینستاگرامی که در قالب شبه رسانه و با هدف تخریب جریانات سیاسی و افراد شاخص شهر ارومیه فعالیت می‌کردند، موجب بدبینی عموم شهروندان به نظام اسلامی شده بودند.

این پیج‌ها با هویتی ناشناس اقدام به تخریب، افترا و توهین به اشخاص و جریان‌های سیاسی کرده و نتیجه اقدامات آنان چیزی جز تفرقه و تشنج در فضای مجازی شهر و تبلیغ بداخلاقی سیاسی نبود.

آنچه مبرهن است آرامش در فضای مجازی پس از برخورد با اینگونه صفحات برقرار خواهد شد که رضایتمندی عموم شهروندان را در پی دارد.

به گزارش ایمنا، از اسفندماه سال گذشته تا کنون ده‌ها صفحه فیک‌نیوز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات آذربایجان‌غربی شناسایی و با گردانندگان آن‌ها برخورد قانونی شده است.

کد خبر 740689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.