هوای کردستان در روز طبیعت صاف و آفتابی است

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کردستان گفت: وضعیت هوای استان کردستان در روز طبیعت (سیزده بدر) صاف و آفتابی است که در بعدازظهر آن امکان افزایش پوشش ابر و و گاهی وزش باد وجود دارد.

روناک حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان اظهار کرد: امروز یکشنبه، وضعیت هوای استان کردستان صاف تا کمی ابری است که گاهی وزش باد نیز برای آن پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: وضعیت هوای استان برای فردا، دوشنبه، سیزدهم فروردین، روز طبیعت (سیزده بدر) صاف و آفتابی است که در بعدازظهر آن امکان افزایش پوشش ابر و گاهی وزش باد نیز وجود دارد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کردستان گفت: طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری سامانه بارشی ضعیفی استان را در برمی‌گیرد که رشد پوشش ابر و بارش‌های خفیف و پراکنده دور از انتظار نیست.

حسینی با بیان اینکه دمای هوای استان طی چند روز آینده نوسان خاصی ندارد، ادامه داد: طی شبانه‌روز گذشته قاملو قروه با دمای منفی پنج درجه سردترین نقطه استان بود و سلین سروآباد نیز با دمای ۲۶ درجه گرم‌ترین نقطه استان را به خود اختصاص داد.

وی اضافه کرد: دمای هوای شهر سنندج مرکز استان نیز در ۲۴ ساعت گذشته در کمترین حالت ۱.۵ درجه و در گرم‌ترین حالت ۲۱ درجه سانتی‌گراد گزارش شد.

کد خبر 740625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.