سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌های عمومی بندرعباس در شب‌های قدر

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌های عمومی به شهروندان در شب‌های قدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، حمیدرضا حیدری‌پوری با تسلیت فرا رسیدن شب‌های قدر و شهادت امیرالمومنین (ع)، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده، سازمان حمل‌ونقل نسبت به جابه‌جایی همشهریان پس از اتمام مراسم معنوی و پرفیض شب‌های قدر به نقاط مختلف شهر به‌وسیله اتوبوس‌های عمومی اقدام خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه از این رو ۱۳ دستگاه اتوبوس پیش‌بینی شده است که امکان افزایش آن نیز وجود دارد، گفت: در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان خدمات‌رسانی به شهروندان از مسیرهای بلوار امام حسین (ع)، بلوار امام خمینی (ره) کوی ملت، پیامبر اعظم و میدان دفاع مقدس به مقصد مسجد جامع و استان امامزاده سید مظفر (ع) و گلزار شهدا به‌صورت رایگان جابه‌جا شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس اظهار کرد: پس از اتمام مراسم، اتوبوس‌ها از گلزار ملکوتی شهدا، مسجد جامع و آستان امامزاده سید مظفر (ع) همشهریان را به محلات مختلف شهر نیز جابه‌جا کردند.

وی یادآور شد: ایاب و ذهاب رایگان همشهریان در شب‌های ۲۱و ۲۳ ماه مبارک رمضان نیز انجام خواهد شد.

کد خبر 740614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.