نصف‌جهان رنگ و بوی «علوی» گرفت/ تعطیلی ۲ روزه تمام مجموعه‌های تفریحی شهرداری اصفهان

سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: سیزدهم فروردین سال جاری مصادف با سالروز شهادت حضرت علی (ع) شده است، از این‌رو فضای شهر معنوی و مذهبی اصفهان متفاوت و رنگ و بوی «علوی» به خود گرفته است.

سیدعلی معرک‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت علی (ع) اظهار کرد: مولی‌الموحدین حضرت علی‌بن‌ابی‌طالب (ع)، مظهر عدالت، مردانگی و حماسه‌آفرینی است و به حرمت فرا رسیدن بیست‌ویکم ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت نخستین شیعیان حال و هوا و فضاسازی شهر اصفهان به سمت شب‌های قدر و شهادت حضرت علی (ع) پیش رفته است.

وی افزود: سیزدهم فروردین سال جاری مصادف با سالروز شهادت حضرت علی (ع) شده است، از این‌رو فضای شهر معنوی و مذهبی اصفهان متفاوت و رنگ و بوی «علوی» به خود گرفته است و برنامه‌ها و شب زنده‌داری‌ها در این کلان‌شهر صورت می‌گیرد.

سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: در آستانه فرارسیدن ایام شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و گرامیداشت لیالی پرفیض، طبق سنوات قبل به‌منظور تعظیم شعائر تمام مجموعه‌های تفریحی شهرداری اصفهان از جمله باغ گل‌ها، مجموعه‌های گردشگری و تفریحی زیرمجموعه شرکت توسعه سیاحتی سپاهان (تله کابین صفه، شهر رویاها و تله سیژ ناژوان)، مجموعه‌های گردشگری و تفریحی ناژوان، رستوران زاگرس در کوه صفه و رستوران ناژلند در ناژوان روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین همزمان با سالروز شهادت مولی‌الموحدین حضرت علی (ع) تعطیل شده است و هیچ‌گونه خدمات‌دهی به شهروندان و مسافران نخواهد داشت.

معرک‌نژاد ادامه داد: مسیرهای ورودی کوه صفه و ناژوان از شب دوازدهم فروردین سال جاری مسدود شده است و انتظار می‌رود شهروندان و مسافران نوروزی در این ایام همکاری لازم را با خادمان خود در شهرداری داشته باشند تا بتوانیم برای تعظیم شعائر به‌نحوی که زیبنده شهر اصفهان است، عمل کنیم.

کد خبر 740602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.