خلاصه بازی منچستریونایتد و برنتفورد + فیلم

تیم‌های فوتبال برنتفورد و منچستریونایتد در سی‌امین هفته لیگ برتر انگلیس به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در آخرین بازی از دیدارهای هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس، شب گذشته _شنبه یازدهم فروردین_ از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، تیم فوتبال برنتفورد میزبان منچستریونایتد بود که این بازی اگرچه در دقایق تلف‌شده نیمه دوم دو گل داشت، در نهایت بدون برنده و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در شبی که تیرک دروازه منچستریونایتد چهاربار لرزید و برنتفورد ۳۱ شوت ثبت کرد، تلاش دو تیم تا وقت‌های تلف‌شده مسابقه ثمری نداشت، اما در دقیقه ۶+۹۰ میسون مانت روی پاس کاسمیرو موفق شد از درون محوطه جریمه با پای چپ گلزنی کند؛ اما شادی تن‌هاخ خیلی دوام نیاورد و روی دفع ناقص یونایتدی‌ها در محوطه جریمه طرف مقابل زمین، کریستوفر آیر گلزنی کرد تا برنتفورد در مسابقه‌ای که باخت اصلاً حقش نبود، به مساوی دست یابد.

منچستریونایتد با این تساوی ۴۸ امتیازی شد و با ماندن در رتبه ششم، با توجه به اختلاف ۱۱ امتیازی با استون ویلای رده چهارمی، شانسش برای کسب سهمیه لیگ‌قهرمانان اروپای سال آینده خیلی‌کمرنگ شد. یاران قدوس هم با ۲۷ امتیاز پانزدهمند و خطر سقوط فعلاً باتوجه به اختلاف پنج امتیازی تا رتبه هجدهم، خیلی تهدیدشان نمی‌کند.

خلاصه‌بازی منچستریونایتد و برنتفورد

کد خبر 740597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.