کشف ۳۴۹ وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۳۴۹ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه طی مدت ۱۱ روز نوروز ۱۴۰۳ توسط کارآگاهان این پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: از ابتدای نوروز ۱۴۰۳ طرح ویژه شناسایی و کشف خودرو و موتورسیکلت‌های مسروقه و تحویل آن‌ها به مال باختگان در سریع‌ترین زمان ممکن در دستور کار ویژه پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا گشت‌های ویژه محسوس و نامحسوس در سطح محلات، خیابان‌ها، کوچه‌ها، پارکینگ‌ها، گاراژها، تعمیرگاه‌ها و سایر نقاط شهرها به گشت‌زنی پرداختند که کشف ۳۴۹ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه از مهمترین اقدامات و دستاوردهای این طرح در ۱۱ روز نوروز ۱۴۰۳ بود.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان عنوان کرد: از این تعداد ۲۲۰ دستگاه خودرو و ۱۲۹ دستگاه موتورسیکلت بودند که پس از انجام مراحل قانونی به مال باختگان تحویل داده شدند.

ترکیان با بیان اینکه بخشی از خودروهای مکشوفه بومی و تعدادی نیز غیربومی و مربوط به مسافران نوروزی بود، گفت: سهل‌انگاری در باز گذاشتن در و قرار دادن سوئیچ روی خودرو، تجهیز نکردن خودروها به دزدگیر و استفاده نکردن از قفل پدال، قفل فرمان و پارک نکردن خودروها در پارکینگ‌های مجاز از جمله اقداماتی هستند که زمینه و بستر وقوع سرقت توسط سارقان را فراهم می‌آورند و مالکان وسایل نقلیه با رعایت نکات ایمنی می‌توانند جلوی سرقت وسایل نقلیه خود را بگیرند و سارقان را ناکام بگذارند.

کد خبر 740573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.