سازمان ملل قتل افسران پلیس فلسطین در غزه را بدست اسرائیل محکوم کرد

سازمان ملل متحد قتل افسران پلیس غیرنظامی فلسطینی در غزه را به دست ارتش رژیم اسرائیل محکوم و اعلام کرد که از این جنایت وحشت زده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در دو جنایت جدید رژیم غاصب صهیونیستی، حداقل ۱۱ افسر پلیس از جمله ۱۰ نفر در هنگام تأمین کمک رسانی به مردم غزه در این منطقه به قتل رسیدند و بر همین اساس دفتر حقوق بشر سازمان ملل عنوان کرد: این گونه قتل‌ها باید متوقف شود. ارائه مؤثر کمک به نیازمندان نیازمند نظم مدنی است.

۱۷ نفر از جمله ۱۰ نیروی پلیس فلسطین در غزه در حمله روز جمعه رژیم اسرائیل در محله شجاعیه شهر غزه شهید شدند. این ۱۰ نفر مسئول تأمین امنیت کاروان‌های کمک‌های انسانی در داخل نوار غزه بودند.

یک افسر پلیس فلسطین در غزه نیز به همراه اعضای خانواده‌اش در حمله جداگانه‌ای توسط ارتش اسرائیل در محله شجاعیه شهر غزه شهید شدند.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد رژیم اسرائیل نیروهای پلیس را در محله شجاعیه را در دو حمله هدف قرار داده که طی آن ۱۷ نفر از جمله یک افسر پلیس به شهادت رسیدند.

این نهاد فلسطینی افزود که این نیروها مسئول هماهنگی و توزیع کمک‌های بشردوستانه در نوار غزه بودند و در باشگاه شجاعیه مشغول به کار بودند که بر اثر بمباران ارتش اسرائیل، ۱۰ نیروی پلیس و تعدادی شهروند از جمله یک زن به شهادت رسیدند.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه ادامه داد: اسرائیل در جنایتی دیگر یک افسر پلیس فلسطین را در میدان السنافور در محله شجاعیه همراه با اعضای خانواده‌اش هدف قرار داده و به شهادت رساند. در این جنایت ۷ فلسطینی شهید شدند.

منبع: ایرنا
کد خبر 740567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.