حمله پهپادی حزب الله به مقر فرماندهی نظامیان رژیم صهیونیستی

رزمندگان حزب الله لبنان، مقر فرماندهی نظامیان اشغالگر را در منطقه «یعرا» واقع در شمال سرزمین های اشغالی فلسطین با پهپاد انتحاری هدف قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از رسانه‌های لبنانی، رزمندگان حزب الله لبنان، مقر فرماندهی نظامیان اشغالگر را در منطقه «یعرا» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین با پهپاد انتحاری هدف قرار دادند؛ پهپادهای انتحاری در جریان این عملیات به اهداف تعیین شده اصابت کردند.

ساعاتی پیش نیز، حزب الله در بیانیه‌ای تاکید کرد که رزمندگان مقاومت در راستای حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه، ساعت ۱۲:۲۰ ظهر امروز شنبه پایگاه نظامیان اشغالگر موسوم به «خربه ماعر» را مورد حمله موشکی قرار دادند.

حزب الله در بیانیه دیگری اعلام کرد که رزمندگان آن، تحرکات نظامیان اشغالگر را در پایگاه «الراهب» و اطراف آن با موشک و آتش توپخانه هدف قرار دادند که منجر به وارد آمدن خسارت قطعی به اشغالگران شد.

رزمندگان مقاومت همچنین یک ساختمان در شهرک صهیونیست نشین «ادمیت» را که نظامیان اشغالگر در آن، کمین کرده بودند با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند که بر اثر آن خسارت جانی قطعی به نظامیان صهیونیست وارد شد.

به گزارش ایمنا، حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی فلسطینیان توسط این رژیم در نوار غزه، مواضع نظامی صهیونیست‌ها در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است و تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

کد خبر 740546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.