اجرای طرح‌های ترافیکی ویژه در شب‌های قدر قزوین

فرمانده پلیس راهور استان قزوین از اجرای طرح‌های ترافیکی ویژه در شب‌های قدر این استان خبر داد.

علی آسیایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی با برنامه‌ریزی لازم و بکارگیری حداکثر توان طرح‌های ترافیکی ویژه این شب‌ها را به منظور هدایت و مدیریت ترافیک، ایجاد فضای مناسب و ایمن در مقابل و محیط پیرامونی اماکن مقدسه، بقاع متبرکه، مساجد، حسینیه‌ها و تکایای مذهبی در استان در دستور کار خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: در این خصوص چنانچه به منظور تأمین ایمنی ترافیکی شهروندان و پیشگیری از بروز گره‌های ترافیکی و تصادفات در معابر یا نقاطی خاص نیاز به اعمال محدودیت توقف و تردد ضرورت داشته باشد توسط پلیس راهور محل از طریق رسانه‌های محلی اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه انتظار داریم همه شهروندان عزیز نسبت به توجه به توصیه‌های خدمتگزاران خودشان در مجموعه پلیس راهور توجه داشته باشند، گفت: در صورت تردد با وسیله نقلیه شخصی، از تردد و توقف در مسیرهای محدوده اجرای مراسم خودداری کنند.

آسیایی با ذکر اینکه مردم باید در صورت ضرورت در فاصله و محل مناسبی که موجب انسداد مسیر و یا ایجاد گره ترافیکی نمی‌شود، توقف کنند، ادامه داد: در ضمن استفاده‌کنندگان از موتورسیکلت حتماً وسیله نقلیه خود را در محل‌های تعیین شده و با فاصله مناسب از محل مراسم پارک کنند.

وی از همه رانندگان درخواست کرد: در معابر شهری و محدوده اجرای مراسم با توجه کامل به جلو و رعایت سرعت مطمئنه تردد کرده و مراقب تردد عابرین پیاده باشند و عابرین پیاده حتماً از پیاده‌روها استفاده کنند.

کد خبر 740528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.