کشف ۴۰۹ کیلوگرم حشیش و مُرفین در استان فارس

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۲۵۱ کیلوگرم حشیش در نتیجه تعامل اطلاعاتی با پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و همچنین کشف ۱۵۸ کیلوگرم مُرفین در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، رهام بخش حبیبی اظهار کرد: در راستای تعامل سازنده اطلاعاتی با پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند افراد قاچاقچی در یکی از محله‌های شهر شیراز اقدام به نگهداری و فروش مواد مخدر می‌کنند.

وی افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرارگرفته و ضمن هماهنگی و اخذ مجوز قضائی، به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس اضافه کرد: مأموران در بازرسی از آن منزل، ۲۵۱ کیلوگرم حشیش کشف و در این راستا ۲ قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

حبیبی ادامه داد: همچنین در یک عملیات دیگر، مأموران انتظامی شهرستان نی ریز و یگان تکاوری هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۱۵۸ کیلوگرم مُرفین که در کف قسمت بار جاسازی شده بود، کشف و یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی فارس تأکید کرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر در سال جدید نیز به صورت ویژه و مستمر در دستور کار فرماندهی انتظامی استان فارس قرار دارد.

کد خبر 740523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.