فضاسازی و زیباسازی بافت تاریخی یزد و بناهای از عید تا عید ادامه دارد

مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد گفت: فضاسازی بافت تاریخی یزد از عید نوروز تا عید فطر در اختیار شهروندان عزیز قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، علیرضا نقوی اظهار کرد: به احترام شهروندان عزیز و دوست داشتنی یزد و جهت بهره بردن از بافت تاریخی در ایام شاد عید نوروز با موافقت شهردار یزد و همراهی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری این زیباسازی‌ها تا عید سعید فطر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در صدد هستیم تا در محلات بافت تاریخی ویژه برنامه‌های نوروزی را پس از شب‌های قدر و تا عید فطر اجرا و تقدیم شهروندان کنیم تا نشاط بهار طبیعت که با ماه بندگی خداوند همزمان شده مضاعف شود.

شهردار بافت تاریخی شهر یزد با اشاره بر اینکه شهرداری همواره بر این نکته تاکید داشته که این بافت ارزشمند به ساکنان و شهروندان عزیز تعلق دارد، افزود: این بافت جهانی متعلق به همه مردم یزد و ایران بزرگ است و امیدواریم با ارائه خدمات بهتر بتوانیم قدمی کوچک در سکونت بهتر در این کوچه پس کوچه‌های خشتی و ارزشمند یزد داشته باشیم و لازم می‌دانیم تا از صبوری و همراهی شهروندان ساکن در بافت تاریخی قدردانی کنیم.

کد خبر 740508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.