امدادرسانی هلال‌احمر به ۶۶ حادثه دیده / بهره‌مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات اکیپ سحاب

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از امدادرسانی هلال‌احمر به ۶۶ حادثه دیده و بهره‌مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات اکیپ سحاب خبر داد.

محمدنوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت روز گذشته _جمعه دهم فروردین_ هفت حادثه جاده‌ای، یک حادثه شهری، یک حادثه کوهستان، یک حادثه دریایی ساحلی و هشت خدمت حضوری با ۶۶ حادثه‌دیده توسط نیروهای معاونت امداد و نجات هلال‌احمر استان اصفهان پوشش داده شده است که از ۳۰ نفر مصدوم این حوادث، ۹ مصدوم به مراکز درمانی و بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی با اشاره به درمان سرپایی سه نفر و رهاسازی یک نفر در این مدت افزود: در طول بازه زمانی مذکور، ۱۸ نفر اسکان اضطراری یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به خدمات ارائه شده توسط معاونت جوانان از زمان آغاز طرح نوروزی این جمعیت از تاریخ بیست‌وچهارم اسفند تا دهم فروردین ۱۴۰۳ تصریح کرد: در این بازه زمانی، ۴۴ هزار و ۱۰۹ نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت و ۱۷ هزار و ۲۹۸ نفر از خدمات امدادی بشر دوستانه اکیپ سحاب بهره‌مند شده‌اند.

متقی ادامه داد: در طول بازه زمانی مذکور، ۳۷۶۶ نفر از خیمه‌های نماز برپا شده استفاده کرده‌اند و ۷۶ هزار و ۲۴۲ نفر نیز به پست‌های ثابت نیروهای جوان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان مراجعه کرده‌اند.

کد خبر 740506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.