نصب المان‌های نوری در باغ فدک ویژه بهار قرآن و طبیعت

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از نصب المان‌های نوری ویژه بهار قرآن و بهار طبیعت در باغ فدک خبر داد و گفت: نصب المان‌های نوری در مسیر باغ فدک با هزینه‌ای بالغ بر پانزده میلیارد ریال انجام شده است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: باغ فدک اصفهان به‌عنوان تنها مرکز اسکان روباز به‌صورت چادر خواب شهر محسوب می‌شود و این کمپ گردشگری با مساحت ۸۵ هکتاری در شمال این کلان‌شهر واقع شده و دارای جاذبه‌های طبیعی و گونه‌های متنوع گیاهی است، همچنین شهرداری این منطقه هر ساله در ایام نوروز پذیرای مسافران نوروزی در این مجموعه است.

وی افزود: سال جاری نیز در آستانه ورود به سال جدید، شهرداری این منطقه ۷ تاکنون تمام تلاش خود را در راستای آماده سازی فضایی درخور شهروندان و مسافرین کرده است و به لطف خدا مورد رضایت مردم و مسئولان قرار گرفته است.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: نصب المان‌های نوری در مسیر باغ فدک تا ورودی مجموعه از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای آماده‌سازی باغ فدک است‌.

سلطان‌آقایی گفت: در این المان‌ها که نشانگر لوگو باغ فدک است، از لامپ‌های ال‌ای‌دی کم مصرف استفاده شده و حدود ۴۰ عدد از ابتدای میدان یاوری در بلوار فرزانگان تا ورودی باغ فدک نصب شده است و این نشانگر شاخصی برای راهنمایی مسافران به سمت باغ فدک نیز به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: در ورودی باغ فدک با دو المان در سایز بزرگ‌تر تزئین شده و به تازگی در مدار روشنایی قرار گرفت.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این المان‌ها با هزینه‌ای بالغ بر پانزده میلیارد ریال انجام شده و زیبایی خاصی به مسیر ورودی باغ فدک بخشیده است.

سلطان‌آقایی گفت: اجرای تونل نوری در باغ فدک، نصب سفره هفت سین در تپه ورودی باغ، اجرای نماد کره زمین با استفاده از نور و گل‌های بهاری، فضاسازی نوری در ورودی باغ فدک، مزین شدن مسیرهای پارکینگ به تصاویر شهدا و نماد سرو از دیگر اقدامات حوزه زیباسازی منطقه ۷ این کلان‌شهر در این مجموعه بوده است.

وی افزود: شهرداری این منطقه تمام تلاش خود را برای استقبال و اسکان مسافران نوروزی خواهد کرد و امیدواریم مسافران با خاطره‌ای خوش از شهرداری و عرصه بزرگ باغ فدک، این کلان‌شهر را به سمت شهر خود ترک کنند.

کد خبر 740480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.