رسیدگی به ۱۰ هزار پرونده تخلفاتی در تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از رسیدگی به ۱۰ هزار پرونده تخلفاتی در بخش‌های مختلف در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید حمزه لقمانی، ظهر امروز_ شنبه، یازدهم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته ۱۰ هزار فقره پرونده تخلفات اقتصادی به شعب تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد وارد و رسیدگی شد.

وی افزود: از این تعداد پرونده هفت هزار و ۹۹۷ فقره مربوط به بخش کالا و خدمات، یک هزار و ۳۶۳ فقره پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز و ۸۴۰ فقره مربوط به حوزه بهداشت، دارو و درمان بود که در مجموع رسیدگی به این پرونده‌ها، متخلفان اقتصادی به پرداخت چهار هزار میلیارد ریال محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در سال ۱۴۰۲ از تعداد ۷۳۶ اکیپ گشت مشترک سیار پنج هزار و ۲۸۳ بازرسی بوده که دو هزار و ۶۰۰ واحد دارای تخلف بوده‌است.

وی تصریح کرد: بیشترین میزان تخلفات انجام گرفته در بخش کالا و خدمات، گران‌فروشی و عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، عرضه خارج از شبکه بوده و در بخش قاچاق کالا و ارز مربوط به قاچاق لوازم خانگی، پوشاک و دیگر کالاها بوده‌است.

لقمانی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ گشت‌های مشترک سیار تعزیرات حکومتی استان به همراه دستگاه‌های نظارتی، صداوسیما، بازرسان صمت، پلیس امنیت اقتصادی، بسیج اصناف، بازرسان اتاق اصناف، بازرسان جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی، میراث فرهنگی و گردشگری، شرکت ملی پخش فرآورده‌ای نفتی بوده‌است.

کد خبر 740464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.