آماده‌باش کامل واحدهای گشت یگان حفاظت منابع طبیعی گلستان در روز سیزده بدر

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از آماده‌باش کامل واحدهای گشت یگان حفاظت منابع طبیعی در روز سیزده بدر خبرداد و گفت: در این روز گروه‌های گشتی فعال خواهند بود و از فناوری های نو برای پایش و جلوگیری از آسیب به عرصه‌های جنگلی، مراتع و پارک‌ها استفاده خواهند کرد.

حمید سلامتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از گلستان از اجرای طرح پویش سرخ در شهرستان علی آباد خبر داد و اظهار کرد: این طرح در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در این شهرستان اجرایی شد.
وی افزود: در این طرح تعداد ۸۰۰ اصله نهال آکالیپتوس و صنوبر کاشته شد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان با اشاره به اینکه این پویش با حضور امدادگران جوان جمعیت هلال احمر شهرستان علی آبادکتول و دیگر مسئولان اجرایی شد، گفت: این درختان در حاشیه رودخانه و مسیر جاده، بلوار شهرک فرهنگیان غرس شد.
وی در ادامه از آماده‌باش کامل واحدهای گشت یگان حفاظت منابع طبیعی در روز سیزده بدر خبر داد و افزود: در این روز گروه‌های گشتی فعال خواهند بود و از فناوری‌های نو برای پایش و جلوگیری از آسیب به عرصه‌های جنگلی، مراتع و پارک‌ها استفاده خواهند کرد.
سلامتی اظهار کرد: از مردم تقاضا می‌شود در صورت رؤیت هر گونه تخلفی در عرصه‌های منابع طبیعی با سامانه‌های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ تماس بگیرند و گزارش دهند.
کد خبر 740463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.