نخبگان و اساتید در پیشبرد اهداف خراسان شمالی کمک حال باشند

استاندار خراسان شمالی گفت: جمعیت نخبگان و بسیج اساتید با برنامه‌ها و ایده‌های خوب کمک حال اداره و پیشبرد اهداف توسعه‌ای در استان در ابعاد مختلف هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _شنبه یازدهم فروردین_ در دیدار با جمعی از بسیج اساتید دانشگاه‌های خراسان‌شمالی اظهار کرد: با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال در سال ۱۴۰۳ مسئولیت برای عملیاتی شدن جهش تولید سنگین‌تر شده است و این مهم با مشارکت و همدلی تمام گروه‌های مختلف و اثرگذار جامعه، هیئت‌های اندیشه‌ورز و افراد نخبه امکان‌پذیر خواهد شد.

وی افزود: جمعیت نخبگان و بسیج اساتید با برنامه‌ها و ایده‌های خوب کمک حال اداره و پیشبرد اهداف توسعه‌ای در استان در ابعاد مختلف هستند.

استاندار خراسان‌شمالی گفت: مشارکت و همدلی بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس زبانزد بود، اکنون نیز باید مسیر حرکت جامعه به جایی برسد که در عرصه تولید پیش‌قدم شوند.

حسین‌نژاد با بیان اینکه در بخش اقتصادی، آمریکا و قدرت‌های سلطه به دنبال فشار و تسلیم شدن کشور هستند، گفت: مردم در انتخابات یازدهم اسفند با مشارکت گسترده نشان دادند که همواره پای نظام هستند و بعد از این نیز با رهنمودهای مقام معظم رهبری در مسیر پیشرفت پیش خواهند رفت.

استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به توفیقات و تشریح اقدامات و افتتاح پروژه‌های مهم و ارتقای شاخص‌های استان در سال گذشته افزود: مباحث مربوط به توسعه زیرساختی و پروژه‌های زیرساختی در استان با جدیت دنبال شده است و عزم جدی دولت نیز در این زمینه و انجام فرمایشات مقام معظم رهبری وجود داشته است.

وی بیان داشت: در سال ۱۴۰۳ با همدلی و هم‌افزایی تحرک قوی در مسیر توسعه استان به‌ویژه در بخش اقتصادی ایجاد خواهد شد.

کد خبر 740449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.