برای آزادسازی سرزمین فلسطین راهی جز مقاومت وجود ندارد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در بیانیه‌ای به مناسبت روز «زمین»، آزادسازی سرزمین فلسطین و مقدسات آن را مسئولیت تمام امت اسلام دانست و اعلام کرد که برای این کار، راهی جز مقاومت وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از شبکه القدس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای به مناسبت روز «زمین»، آزادسازی سرزمین فلسطین و مقدسات آن را مسئولیت تمام امت اسلام دانست و اعلام کرد که برای این کار، راهی جز مقاومت وجود ندارد. جنبش حماس در این بیانیه اعلام کرد: «طوفان‌الاقصی» ادامه انقلاب مردم ما در دفاع از سرزمین و اماکن مقدس خود است؛ سرزمین تاریخی فلسطین و در قلب آن قدس و مسجدالاقصی کانون درگیری با دشمن است و برای آزادسازی آن راهی جز گزینه مقاومت همه‌جانبه وجود ندارد.

حماس اضافه کرد: ما دلاوری‌ها و جان‌فشانی‌های مقاومت و حماسه ملتمان در نوار غزه را می‌ستاییم. ما به مردم خود در کرانه باختری، قدس، مسجدالاقصی و در اردوگاه‌های آوارگان درود می‌فرستیم و آن‌ها را به انسجام بیشتر و تقویت همه اشکال مقاومت فرامی‌خوانیم.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: آزادسازی سرزمین فلسطین، قدس، مسجدالاقصی و اماکن مقدس، پایان دادن به اشغالگری و تشکیل یک کشور مستقل فلسطینی به پایتختی قدس، پروژه‌ای است که تنها به ملت فلسطین مربوط نمی‌شود، بلکه مسئولیتی تاریخی است که بر دوش امت عربی و اسلامی و مردمان آزاده در سراسر جهان است.

حماس همچنین افزود: ما از امت‌های عربی و اسلامی و مردم آزاده جهان می‌خواهیم که همبستگی و حمایت از ملت ما در نوار غزه را تشدید کنند.

جنبش حماس در حالی خواستار همبستگی جهانی با ملت فلسطین شده است که رژیم صهیونیستی برای صدوهفتادوششمین روز متوالی در حال جنگ نسل‌کشی علیه فلسطینی‌ها در نوار غزه است و با انجام حملات به مناطق مختلف، همچنان به بمباران ساکنان این منطقه که با قحطی و سوءتغذیه روبه‌رو هستند، ادامه می‌دهد.

کد خبر 740433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.