برق ۲۰۰ روستای حادثه‌دیده از سامانه بارشی اخیر وصل شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان با بیان اینکه سامانه بارشی روزهای اخیر خسارات زیادی به تجهیزات و شبکه‌های برق وارد کرد، گفت: با تلاش نیروهای عملیاتی این مرکز، برق ۲۰۰ روستا و مناطق حادثه‌دیده وصل شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی استانداری لرستان، مهران امیری با اشاره به سامانه بارشی نسبتاً قوی حاکم بر جو استان طی روزهای اخیر اظهار کرد: بارندگی‌های گسترده و طوفان‌زا به همراه رعد و برق در مناطقی از شهرهای الیگودرز، کوهدشت، نورآباد و چگنی باعث شکسته شدن و واژگونی چندین تیر برق شد.

وی افزود: این حادثه خسارات زیادی به تجهیزات و شبکه‌های برق وارد کرد و منجر به قطع برق ۲۰۰ روستا در این شهرستان‌ها شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان بیان کرد: با توجه به شرایط بحرانی ایجاد شده بلافاصله ۲۰ اکیپ شامل گروه‌های اتفاقات، عملیات و تعمیرات به همراه کارشناسان و تکنسین‌ها به روستاهای بدون برق و حادثه‌دیده اعزام شدند.

وی در ادامه با اشاره به شرایط نامساعد جوی و وضعیت بسیار بحرانی افزود: با تلاش شبانه‌روزی همکاران و با مانورهای صورت گرفته برق تمام روستاها و مناطق آسیب‌دیده وصل شد.

امیری با بیان اینکه نقاط حادثه‌خیز مانند مناطقی که در حریم رودخانه و رانشی زمین هستند، شناسایی شدند، گفت: تاکنون نسبت به رفع این نقاط و جابه‌جایی شبکه، اقدامات بزرگی توسط شرکت توزیع برق انجام شده است که در شرایط بحرانی آسیب کمتری به تأسیسات و زیرساخت‌ها وارد شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و کوهستانی، لرستان یکی از استان‌های حادثه‌خیز است، اما با وجود این شرایط نیروهای این شرکت در صورت بروز هرگونه حادثه آمادگی لازم برای رفع حوادث و مشکلات را دارند.

کد خبر 740401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.