برگزاری مراسم منقبت‌خوانی و نقالی در باغ فدک

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: ویژه‌برنامه شب‌های قدر در باغ فدک از دهم تا چهاردهم فروردین به‌صورت منقبت‌خوانی و نقالی در مدح حضرت علی (ع) برگزار می‌شود.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ویژه برنامه شب‌های قدر در محل بازارچه باغ فدک از ساعت ۲۰:۰۰ تا ۲۱:۰۰ اجرا خواهد شد.

وی افزود: ویژه برنامه شب‌های قدر در باغ فدک از دهم تا چهاردهم فروردین به‌صورت منقبت‌خوانی و نقالی در مدح حضرت علی (ع) برگزار می‌شود.
مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در شب‌های قدر مناجات‌خوانی و مداحی به همراه سخنرانی و پذیرایی از مسافران در نمازخانه باغ فدک که سال جاری به بهره‌برداری رسیده است، از ساعت ۲۱:۰۰ تا ۲۳:۰۰ برگزار می‌شود.

سلطان آقایی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و هنری منطقه ۷ شهرداری اصفهان در باغ فدک برای نوروز سال جاری بیان کرد: ۲۰ عنوان برنامه با ۲۴۰ اجرا در این مجموعه برگزار می‌شود و امیدواریم با این برنامه‌ها، به‌طور شایسته از مسافران نوروزی پذیرایی کنیم.

وی با اشاره به اجرای ۲۴۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در باغ فدک ادامه داد: مراسم جزءخوانی قرآن، پذیرایی از مسافران در چایخانه امام رضا (ع) و برنامه میدانی «بهار استقبال» نمونه این رویدادها است.
کد خبر 740375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.