جلوگیری از تعطیلی ۵۶ واحد تولیدی در کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضایی استان کرمان در سال ۱۴۰۳ تلاش خواهد کرد با عزم جدی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» حرکت کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی با بیان اینکه عدلیه کرمان طی سال‌های اخیر همواره حمایت حقوقی و قضائی از واحدهای بزرگ و کوچک تولیدی، صنعتی، معدنی و کشاورزی را در دستور کار خود قرار داده است، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ با تلاش دستگاه قضائی کرمان از تعطیلی ۵۶ واحد تولیدی در این استان جلوگیری شده است.

وی با بیان اهم اقدامات ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضائی کرمان در سال ۱۴۰۲، افزود: اقدامات مؤثر این ستاد منجر به حفظ بیش از ۷۸۰۰ نیروی کار در واحدهای تولیدی کوچک و بزرگ استان شده است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان ادامه داد: با اقدامات عدلیه کرمان همچنین زمینه اشتغال ۱۴۱۹ نفر نیروی جدید از جمله متخصص، کاردان و کارگر در صنایع، معادن و واحدهای تولیدی و کشاورزی فراهم شده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته مسئولان عالی قضائی در استان ۴۹ بازدید از واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی انجام داده‌اند و پای درددل مدیران، مهندسان و کارگران این واحدهای تولیدی نشسته‌اند.

حجت‌الاسلام حمیدی از اهتمام جدی دستگاه قضائی در ارتباط با حل مشکلات واحدهای تولیدی سخن گفت و بیان کرد: در سال گذشته ۱۷۶ پرونده برای رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در این ستاد تشکیل شد و ۳۲۰ نفر از تولیدکنندگان برای بررسی و پیگیری مشکلات خود، میهمان جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضائی دادگستری استان کرمان بوده‌اند.

کد خبر 740362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.