فیلم| توضیحات مهم آیت الله صدیقی درباره غفلت در تاسیس موسسه‌ حوزه علمیه امام خمینی

آیت الله صدیقی در اظهاراتی با بیان اینکه در تاسیس موسسه حوزه علمیه امام خمینی (ره) غفلتی صورت گرفت که این غلفت از ناحیه من بود و نباید اعتماد می‌کردم، تاکید کرد: توقع دارم در نظارت اگر به موردی رسیدند که از نظر قانونی جای مواخذه وجود دارد اعم از نزدیکان و غیرنزدیکان، حتما به حساب اشخاص رسیدگی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله کاظم صدیقی امروز_ جمعه دهم فروردین_ با انتشار ویدئویی در خصوص حواشی اخیر درباره تأسیس مؤسسه حوزه علمیه امام خمینی (ره) گفت: حوزه علمیه امام خمینی (ره) لازم داشت یک مرحله پیش حوزوی داشته باشد و تصمیم گرفتیم مؤسسه‌ای ثبت کنیم که مقدمات تشکیل مؤسسه فرهنگی را تسهیل و سپس آن مؤسسه منحل شود.

وی افزود: در تأسیس مؤسسه غفلتی صورت گرفت که این غفلت از ناحیه من بود، نباید اعتماد می‌کردم.

آیت الله کاظم صدیقی ادامه داد: از اعضای مؤسسه آگاهی نداشتم و از وقوع غفلت در محضر خداوند استغفار می‌کنم و از مردم با همه وجودم عذرخواهی می‌کنم.

وی گفت: اموال حوزه با تأسیس مؤسسه جابجا نشده است.

آیت الله کاظم صدیقی ادامه داد: مؤسسه منحل شد و ملک مزبور رسماً به حوزه منتقل شده و به ثبت رسمی رسیده است و در افراد تغییراتی ایجاد شد.

آیت الله کاظم صدیقی تاکید کرد: توقع دارم در نظارت اگر به موردی رسیدند که از نظر قانونی جای مواخذه وجود دارد اعم از نزدیکان و غیر نزدیکان در اجرای قانون حتماً به حساب اشخاص رسیدگی شود.

کد خبر 740280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.