امضایم جعل شده است؛ دادستان ورود کند

امام‌جمعه موقت تهران با تائید تخلف در مجموعه تحت مدیریت خود، از دادستان تهران خواست بدون در نظر گرفتن سوابق قضایی و عناوین سیاسی اجتماعی‌اش، به موضوع ورود کند و ابعاد این تخلف را برای مردم روشن کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در پی انتشار خبری مبنی بر تخلف زمین‌خواری در مجموعه تحت مدیریت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام‌جمعه موقت تهران وی در نامه‌ای به دادستان تهران ضمن تأیید این تخلف، از جعل امضای خود خبر داد و خواستار بررسی دقیق موضوع شد.

این خبر برای اولین بار توسط یک خبرنگار مطرح شد که در آن مدعی شده حوزه علمیه امام خمینی در منطقه ازگل تهران که تحت تولیت آیت الله صدیقی اداره می‌شود، باغی به مساحت ۴۲۰۰ متر داشته است که قیمت روز آن، حدود ۱,۰۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

اما آبان امسال، شرکتی به نام «موسسه غیر تجاری پیروان اندیشه‌های قائم» ثبت می‌شود و بعد از آن، اسناد مالکیت این باغ گرانبها به نام این شرکت می‌شود. طبق گفته سایت این خبرنگار مالکان این شرکت آیت الله صدیقی و چند تن از پسران و دوستان او هستند و عروسش نیز بازرس شرکت است.

متن نامه حجت‌الاسلام صدیقی به دادستان تهران به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

دادستان محترم عمومی و انقلاب تهران
سلام علیکم

معروض می‌دارد، حوزه علمیه امام خمینی (ره) در چارچوب اساسنامه خود، سال‌ها قبل برای تمهید ورود نوجوانان و دانش‌آموزان علاقه‌مند به آموختن دروس دینی و حوزوی تصمیم به تأسیس مجموعه آموزشی و فرهنگی پیش حوزوی گرفته و برای تأسیس این مرکز اقدام به اخذ مجوزهای قانونی لازم نمود. بر همین اساس لازم بود تا مؤسسه‌ای وابسته به حوزه علمیه امام خمینی تأسیس گردد و بخشی از زمین متعلق به حوزه برای ایجاد این مرکز پیش حوزوی به آن مؤسسه منتقل شود.

بر این اساس فردی به نام آقای **** که قبلاً مورد اعتماد مجموعه بوده، مسئول پیگیری و انجام امور ثبت اداری مؤسسه شد. اما متأسفانه فرد مذکور با سو استفاده از اعتماد اقدام به تدوین و ثبت اساسنامه، جعل امضا اینجانب، تسهیم سهام به آن کیفیت و بدون اطلاع تولیت، مدیر حوزه و برخی اعضا نموده و مع الاسف حتی بدون ورود و امضا اینجانب و برخی اعضا ثبت این قضیه صورت پذیرفته است. بنابراین مؤسسه ثبت شده به کیفیتی که در رسانه‌ها انتشار یافت، بدون اطلاع اینجانب و مدیریت حوزه و بر خلاف اهداف مصوب آن به ثبت رسیده است.

لذا اینجانب کاظم صدیقی از جایگاه تولیت حوزه علمیه امام خمینی (ره) و به عنوان یک شهروند، بدون در نظر گرفته شدن سوابق قضائی و عناوین سیاسی اجتماعی استدعا دارم نسبت به ثبت شکایت رسمی از فرد مذکور و دیگر نقش آفرینان در این فقره، با عنوان جعل و خیانت در امانت اقدام فرموده تا ابعاد این مساله برای عموم‌مردم عزیز ایران، خاصه مؤمنین روشن و شفاف شود.»

پس از مطرح شدن ادعایی در فضای مجازی درباره وقوع تخلف زمین خواری در حوزه علمیه امام خمینی در تهران که مجموعه تحت مدیریت آیت الله کاظم صدیقی، امام جمعه‌ی موقت تهران است، وی در این نامه به دادستانی تهران اظهار کرد از این تخلف بی خبر بوده و خواستار رسیدگی قضائی به این موضوع شد.

کد خبر 737020

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.