«اصفهان من» زیرساختی کامل برای آگاهی مسافران از ظرفیت‌های نصف‌جهان

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مسافران نوروزی با استفاده از ظرفیت‌های مجازی شهر اصفهان همچون نصب اپلیکیشن «اصفهان من» می‌توانند از زیرساخت‌های اقامتی‌، تفریحی، ترافیکی این شهر مطلع شوند و وقت کمتری را برای جابه‌جایی و انتخاب محل صرف کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: از ماه‌ها قبل جلسات ستاد تسهیلات و خدمات شهرداری اصفهان برگزار و در حوزه‌های مختلف خدمات شهری، فرهنگی، حمل‌ونقل، اسکان فعالیت‌های مفیدی انجام شد تا شهر برای پذیرایی از فصل بهار و میهمانان نوروزی آماده شود.

وی با بیان اینکه اعضای شورای ششم، مجموعه نظارتی دبیرخانه شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان بر اقدامات سازمان‌های فعال در ایام نوروزی نظارت کامل دارند، افزود: نظارت‌های حوزه اقامتی باغ فدک به صورت دائمی ادامه دارد تا خدمات بدون اشکال به شهروندان ارائه شود.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مدیریت شهری بر مکان‌های گردشگری دیگر همچون شهر رویاها، ناژوان و پارک کوهستانی صفه نظارت کامل دارد.

صالحی با اشاره به ستادهای فرهنگی سطح شهر ادامه داد: حومه مجموعه‌های تاریخی، هسته مرکزی شهر در همه ابعاد به‌ویژه ترافیکی و نظافت شهری مورد نظارت قرار می‌گیرد، همچنین پشتیبانی ستادهای فرهنگی به‌صورت مستمر ادامه دارد.

وی بیان کرد: ۸۰ درصد رضایت مردمی از مجموعه نظارتی بر مؤلفه‌های ترافیکی، خدمات شهری، فرهنگی، نظافت شهری، محل اسکان و رویدادهای فرهنگی با توجه به قرابت زمانی ماه مبارک رمضان و ایام سال نو گزارش شده است.

صالحی خاطرنشان کرد: مسافران نوروزی با استفاده از ظرفیت‌های مجازی شهر اصفهان همچون نصب اپلیکیشن «اصفهان من» می‌توانند از زیرساخت‌های اقامتی‌، تفریحی، ترافیکی مطلع شوند و وقت کمتری را برای جابه‌جایی و انتخاب محل از دست دهند.

وی تصریح کرد: زیرساخت‌های تفریحی شهر اصفهان در مجموعه صفه، شهر رویاها و ناژوان به صورت قابل توجهی با ایجاد فضای جدید آماده‌سازی شده است.

صالحی توصیه کرد: شهروندان اگر فرزند خردسال، جوان و نوجوان دارند، بهتر است علاوه بر بازدید از محل‌های تاریخی و زاینده‌رود که به صورت موقت جاری شده است، از امکانات تفریحی همچون پارک کوهستانی صفه، ناژوان و شهر رویاها نیز بازدید کنند تا بتوانند از همه ابعاد شهر اصفهان استفاده و خاطرات به‌یادماندنی را با خود همراه کنند.

کد خبر 740237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.