آمریکا عامل اصلی فساد و مشکلات دنیا است

امام جمعه گرگان گفت: عامل اصلی تمام مشکلات، گرفتاری‌ها و فسادهای عالم، آمریکا است و بقیه کشورها از او پیروی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از روابط عمومی ستاد نمازجمعه استان، آیت‌الله سیدکاظم نور مفیدی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی به تنهایی کاری از دستش بر نمی‌آید و همه این جنایت‌هایی که انجام می‌دهد با حمایت و پشتیبانی آمریکایی‌هاست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: حضرت امام (ره) با رهبری خود، توانست یک جامعه اسلامی را در راستای ایجاد نظام جمهوری اسلامی همراه کند.

امام جمعه گرگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن ایام لیالی قدر گفت: این ایام بهترین زمان طلب، عفو، بخشش، استغفار و خاصه دعا از درگاه خداوند است.

وی اضافه کرد: در این ایام سرنوشت یک ساله انسان رقم می‌خورد و فرصت خوبی است تا از خداوند بخواهیم بهترین‌ها را تا سال آینده برای ما در نظر بگیرد.

همچنین با گرامیداشت سالروز ارتحال آیت‌الله بروجردی، گفت: وی در دوران زندگی‌اش که هم‌زمان با حکومت رضاخان بود، یک عالم مبارز و مخالف با جریانات رضاخانی بود.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: آیت‌الله بروجردی در واقع شخصیت بزرگ عالم ربانی، مرجع عالیقدر در مرکزیت شیعه بود و خدمات ارزشمندی به عالم اسلام و تشیع داشت.

کد خبر 740229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.