حرمت شهادت حضرت علی (ع) حفظ شود

امام جمعه موقت تیران گفت: حرمت شهادت حضرت علی (ع) در تقارن با ۱۳ فروردین، روز طبیعت حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین کریمی، امروز _جمعه دهم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به تقارن سالروز شهادت حضرت علی (ع) و تقارن با روز طبیعت اظهار کرد: حرمت این روز توسط مردم حفظ شود.

وی افزود: امسال مردم به جای حضور در طبیعت در مراسم مساجد و عزاداری شرکت کنند و حرمت این مناسبت مهم را نگاه دارند و حال و هوای شهادت داشته باشیم.

امام جمعه موقت تیران ادامه داد: برای این روز در شهرها و روستاها برنامه مذهبی و عزاداری پیش‌بینی و عزاداری صورت بگیرد.

حجت‌الاسلام کریمی با اشاره به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: در این روز مردم به انقلاب اسلامی رأی تأیید دادند که ۹۸ درصد موافق این نظام بودند و همواره ملت در عرصه‌های انقلاب برای حفظ آن حضور داشته‌اند.

وی با اشاره به شعار سال اذعان داشت: بهبود وضع معیشت و اقتصاد کشورمان مورد انتظار مردم است و مسئولان باید برای آن کار کنند.

امام جمعه موقت تیران اضافه کرد: اقدامات کاربردی و سیاست‌های دقیق و مناسب می‌تواند جامعه را عاری از فقر و مشکلات معیشتی کند.

حجت‌الاسلام کریمی با اشاره به آخرین جمعه ماه رمضان و نام‌گذاری آن به نام روز قدس اظهار داشت: امسال نیز مثل سال‌های گذشته راهپیمایی عظیمی در کشورمان و حتی کشورهای دیگر جهان برگزار و از مردم غزه حمایت خواهد شد.

وی ادامه داد: شکوه حضور مردم در این راهپیمایی برای محکومیت این همه ظلم در غزه و کشورهای دیگر اسلامی لازم است و مردم باید با حضور خود از مظلومان عالم حمایت کرده و رژیم کودک‌کش اسرائیل محکوم شود.

امام جمعه موقت تیران با انتقاد از سکوت برخی از دولتمردان عربی و سلبریتی‌های داخلی نسبت به ظالم و ستم اسرائیل در غزه، گفت: این افراد به جای سکوت از ملت‌های مظلوم حمایت کنند.

کد خبر 740215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.