روز جمهوری اسلامی عید بزرگ ملت ایران است

امام جمعه بادرود گفت: روز جمهوری اسلامی عید بزرگ ملت ایران است، چون مردم با رأی خود حکومت و دولت‌مردان را برگزیدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام علی‌اصغر عقیلی در خطبه‌های نماز جمعه بادرود با اشاره به فضیلت شب‌های قدر اظهار کرد: بزرگ‌ترین نعمت خداوند که قرآن است در این شب‌های عزیز نازل شده است و انس بیشتر با قرآن باعث ارتقای درجات انسان در آخرت خواهد شد.

وی با اشاره به ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی افزود: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی برخی درصدد الگوگیری از مکاتب مختلف غربی برای برگزیدن حکومت و نظام سیاسی بودند که رأی حداکثری مردم این فکر باطل را نقش بر آب کرد.

امام جمعه بادرود گفت: روز جمهوری اسلامی عید بزرگ ملت ایران است، چون مردم با رأی خود حکومت و دولت‌مردان را برگزیدند.

عقیلی گفت: رأی مردم در جمهوری اسلامی ارزش بالایی پیدا کرد و این نیز از برکات و ثمرات استقرار نظام مردم‌سالاری دینی است.

وی در بخش دیگری از خطبه نماز جمعه به جوانان توصیه کرد که توجه داشته باشند تا در مسیر و نقشه دشمن قرار نگیرند، خانواده‌ها نیز در تربیت و هدایت فرزندان خود جدی‌تر باشند.

وی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با برخی از شعرای کشور و اهمیت رسانه بیان کرد: یکی از همین رسانه‌ها اشعار است، دنیا با رسانه مدیریت می‌شود و کشور ما نیز باید در این زمینه هم ورودی خوب و هم خروجی خوب داشته باشد.

عقیلی ادامه داد: متأسفانه در فضایی که نقش رسانه‌ها بسیار مهم است، نه ورودی و نه خروجی قابل توجهی در این بستر وجود ندارد و باید این فضا تقویت شود.

وی با اشاره به مسائل غزه و روز قدس بیان کرد: روز قدس، یک روزِ به معنای حقیقی کلمه، بین‌المللیِ اسلامی است؛ روزی است که ملت ایران می‌تواند با کمک ملت‌های مشتاق دیگر، که امروز خوشبختانه تعدادشان هم متعدد و زیاد شده است، یک حرف حقی را فریاد کند که برای پنهان کردن آن حرف حق و خاموش کردن آن فریاد، ۶۰ سال است که دستگاه استکبار دارد، سرمایه‌گذاری می‌کند.

امام جمعه بادرود تصریح کرد: مشارکت در روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک وظیفه دینی است که بر این مهم بسیار تأکید شده است.

کد خبر 740197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.