سال ۱۴۰۳ موعد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مدیریت شهری است

رئیس شورای شهر کرج با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۳، آخرین سال از فرصت چهار ساله خدمت شورای ششم است، گفت: در نظر داریم پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل و به ثمر برسانیم.

مسعود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز ضمن تبریک سال جدید، با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۳، آخرین سال از عمر فعالیت شورای ششم است، اظهار کرد: در نظر داریم پروژه‌های نیمه‌تمام و غیرفعال سطح کلانشهر کرج را با پیگیری جدی به نتیجه برسانیم.

وی با اشاره به اینکه ایجاد تغییرات در سیمای محلات کمتر برخوردار به صورت جدی در دستورکار است، اضافه کرد: بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرج با کارشناسی درست و دقیقی مصوب شد که تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و اولویت‌دار در آن دیده شده است.

رئیس شورای شهر کرج گفت: در این میان پروژه‌های مربوط به تأمین سرانه محلات کمتر برخوردار به صورت ویژه رصد شد که البته صفر شدن برخی از ردیف‌های بودجه را نیز در پی داشت که ناچار به انجام آن بودیم.

وی افزود: شهرداری کرج برای دومین سال متوالی در بحث جذب و تحقق بودجه و متمم آن عملکرد خوب و قابل دفاعی داشت و جا دارد که در آغازین روزهای کاری سال جدید، با برگزاری جلسات درآمدی، ضمن تاکید بر تلاش مضاعف مدیران برای تحقق بودجه ۱۴۰۳، همچنین مدیرانی که در تحقق بودجه ۱۴۰۲ رکوردشکنی داشتند نیز به صورت ویژه مورد تقدیر قرار گیرند.

رئیس شورای شهر کرج با اشاره به پیش‌بینی افزایش درآمدهای شهرداری از محل بهای خدمات، عوارض پروانه ساخت و جرایم ماده صد در سال آینده، گفت: این مبالغ برای آبادانی و توسعه زیرساخت‌ها و تقویت سرانه‌ها و رسیدگی به مشکلات محلات هزینه می‌شود و انتفاع اصلی آن برای مردم و شهر است.

کد خبر 740140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.