گشت پلیس اصفهان دستبند طلای یک میلیاردی را به صاحب آن بازگرداند

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از بازگرداندن دستبند طلای یک میلیارد ریالی به دست صاحبش توسط نیروی گشت پلیس اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، رضا الوندی اظهار کرد: روز گذشته یکی از شهروندان با مراجعه به یکی از کارکنان معاونت فناوری ارتباطات و اطلاعات فرماندهی انتظامی استان که در حال گشت‌زنی در مجموعه باغ غدیر شهر اصفهان بود، یک عدد دستبند طلای مفقود شده را به او تحویل می‌دهد و از همان زمان تلاش زیادی برای یافتن صاحب این دستبند انجام می‌شود.

وی افزود: جست‌وجو برای یافتن صاحب دستبند طلا ادامه داشت تا اینکه معاون فناوری ارتباطات و اطلاعات فرماندهی انتظامی استان که برای سرکشی و دیدار با کارکنان این معاونت به مجموعه باغ غدیر آمده بود متوجه خانواده‌ای می‌شود که با آشفتگی مشغول جست‌وجو در قسمتی از پارک هستند و وقتی موضوع را جویا می‌شود آنها اعلام می‌کنند که یک عدد دستبند طلا به ارزش یک میلیارد ریال را گم کرده و از عصر در حال جست‌وجوی آن هستند، اما اثری از آن پیدا نکرده‌اند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: پس از شنیدن اظهارات این خانواده، آن‌ها به ایستگاه پلیس هدایت و با ارائه نشانی و مستندات لازم دستبند طلای خود را از دست مأموران پلیس دریافت کردند.

الوندی با بیان اینکه واحدهای گشت انتظامی در تمام ساعات شبانه روز به گشت‌زنی در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری می‌پردازند، عنوان کرد: شهروندان و مسافران نوروزی برای افزایش کیفیت خدمت‌رسانی مجموعه پلیس به مردم نظرات، پیشنهادات، انتقادات، تقدیر از عملکرد مأموران پلیس یا شکایت از آنان را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۹۷ اعلام کنند.

کد خبر 740028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.