اعزام بیش از ۱۳۰۰ کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از اعزام ۱۳۸۸ کاروان سلامت و ارائه خدمات دارویی و درمانی رایگان به مردم مناطق محروم روستایی و محلات کمتر برخوردار شهری در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

وحید سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اعزام کاروان سلامت اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات داوطلبانه و سلامت محور به ساکنان مناطق محروم و دور از دسترس خدمات پزشکی و درمانی، در طول سال گذشته ۱۳۸۸ کاروان سلامت این سازمان به مناطق دورافتاده و کم برخوردار اعزام شدند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ و با کمک اعضا، داوطلبان، خیرین و حامیان، ۸۴۰ کاروان سلامت به مناطق جامعه هدف اعزام شد و در سال ۱۴۰۲ شاهد رشد ۶۵ درصدی این خدمت در سراسر کشور بودیم.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: کاروان‌های سلامت با نقش آفرینی داوطلبانه پزشکان متخصص و عمومی، پیراپزشکان، کارشناسان مامایی و پرستاری سال گذشته به ۲۱۹ هزار و ۶۱۸ نفر در مناطق کم‌برخوردار سراسر کشور، خدمات رایگان ارائه کردند.

وی ادامه داد: با مشارکت خیرین و داوطلبان سراسر کشور، در حاشیه برگزاری این کاروان‌های سلامت ۳۱ هزار و ۲۴ بسته معیشتی تهیه و تأمین و بین نیازمندان توزیع شد.

سلیمی از مشارکت ۱۴ هزار و ۶۶۸ داوطلب در برگزاری و اعزام کاروان‌های سلامت سال ۱۴۰۲ خبر داد و با قدردانی از این مشارکت فعال و اثربخش تصریح کرد: ارزش ریالی خدمات سلامت محور و معیشت محور کاروان‌های یاد شده بیش از ۴۵۰ میلیارد و ۵۹۳ میلیون ریال است.

کد خبر 739980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.