اجرای ۸ عنوان برنامه با ۸۰ اجرا در پایانه‌های مسافربری اصفهان

مسئول کمیته امور پایانه‌های مسافربری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: هشت عنوان برنامه فرهنگی از جمله پرده‌خوانی، مبارک‌خوانی، تئاتر، موسیقی سنتی و محلی، نمایش میدانی و بدرقه زائران در ایام نوروز برای پایانه‌های مسافربری اصفهان تدارک دیده شده است و تا سیزدهم فروردین سال جاری ۸۰ مورد اجرا می‌شود.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تقارن ایام ماه مبارک رمضان با آغاز سال نو اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم سازمان پایانه‌های مسافربری در نوروز سال جاری برگزاری برنامه‌های فرهنگی شاد با حفظ حرمت مبارک رمضان بود.

وی افزود: بر همین اساس سازمان پایانه‌ها برای ایام عید هشت سرفصل از جمله مبارک‌خوانی، پرده‌خوانی، تئاتر، موسیقی سنتی و محلی، برنامه ویژه کودکان را در برنامه‌های روزانه خود در پایانه‌های پنج‌گانه قرار داده است، اما با توجه به حفظ حرمت ماه مبارک رمضان نیز آئین بدرقه زائران و چهارشنبه‌های امام رضایی را به‌عنوان برنامه فرهنگی شاخص خود در ایام نوروز برگزار کرده است.

مسئول کمیته امور پایانه‌های مسافربری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: با توجه به اینکه پیک دوم سفرهای نوروزی و روزهای آخر نوروز با لیالی پر برکت شب‌های قدر تقارن پیدا کرده است، از این‌رو سازمان پایانه‌ها به‌طور ویژه خدمات خود را برای مسافرانی که قصد سفر به مشهد مقدس دارند، ارائه و مراسم ویژه‌ای توسط خادم یاران و یاوران کانون خدمت رضوی رهپویان آسمان هشتم برگزار می‌کند.

توکلی گفت: در روز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) ویژه برنامه‌ای همراه با توزیع دو هزار قرص نان سفره کرم کریم اهل بیت (ع) بین مسافران، گردشگران و شرکت‌های مسافربری توسط خادمیاران و یاوران رضوی در محل پایانه کاوه که بیشترین تردد مسافران را دارد، توزیع شد.

مسئول کمیته امور پایانه‌های مسافربری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به آخرین آمار تردد ایام نوروز از طریق پایانه‌های مسافربری خاطرنشان کرد: از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تا هشتم فروردین سال جاری، ۱۳۳ هزار و ۱۰۱ مسافر از طریق پایانه‌ها به وسیله ۱۰ هزار و ۴۹۶ سرویس مسافر از اصفهان خارج و ۱۱۹ هزار و ۷۹۴ مسافر از همین طریق وارد اصفهان شده‌اند.

توکلی گفت: ارائه خدمات نوروزی پایانه‌ها تا پانزدهم فروردین ادامه دارد و میز خدمت و راهنمای مسافر برای پاسخگویی به مسافران نوروزی در پایانه‌های این کلان‌شهر مستقر است.

کد خبر 739975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.