ثبت ۱۹۸۳ تخلف سرعت در خراسان شمالی در ۸ فروردین

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌ شمالی گفت: طی شبانه‌روز هشتم فروردین، ۱۹۸۳ تخلف سرعت متوسط و لحظه‌ای در محورهای استان به ثبت رسید.

محمد مشتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خراسان شمالی اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح نوروزی در تاریخ بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۲ تا هشتم فروردین، ۵۳۷ هزار و ۹۳۶ وسیله نقلیه وارد خراسان شمالی شدند.

وی افزود: طی این مدت ۵۱۵ هزار و ۵۴۶ وسیله نقلیه از محورهای مواصلاتی استان خارج شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی با اشاره به ثبت تردد پنج میلیون و ۱۵۸ هزار و ۴۷۹ وسیله نقلیه در محورهای خراسان شمالی توسط ۵۱ تردد شمار برخط گفت: محور شیروان-بجنورد در ششم فروردین، ساعت ۱۳ تا ۱۴ دارای بیشترین تردد بوده است.

مشتری تصریح کرد: بیشینه حضور وسایل نقلیه غیربومی بر اساس پلاک خوانده شده توسط سامانه‌های پلاک‌خوان در این بازه زمانی در روزهای بیست‌وپنجم، بیست‌وششم و بیست‌ونهم اسفند ۱۴۰۲ و هفتم فروردین ۱۴۰۳ و معادل ۴۰ درصد از کل وسایل نقلیه مشاهده شده بوده است.

وی ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۵ درصد سهم وسایل نقلیه غیربومی از کل وسایل نقلیه در استان افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: طی شبانه‌روز هشتم فروردین ۱۹۸۳ تخلف سرعت متوسط و لحظه‌ای در محورهای استان به ثبت رسید.

کد خبر 739942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.