لایحه جامع منابع انسانی تهیه و مشخص شود

شهردار کرمانشاه گفت: معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری گام‌های محکم‌ و منسجمی را برای رسیدن به اهداف مجموعه مدیریت شهری بردارد و برنامه‌ها را کنترل و هدف‌گذاری کند و در این راستا معاونت منابع انسانی باید لایحه جامع منابع انسانی را تهیه و مشخص کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نادر نوروزی امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ در جمع معاون، مدیران و کارکنان حوزه معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری با اشاره به گستردگی وظایف شهرداری، بر برنامه‌ریزی مناسب و منسجم در این معاونت جهت پیشبرد اهداف شهرداری تأکید کرد.

وی افزود: اگر سازمانی با این حجم از گستردگی وظایف برنامه‌ریزی مناسب و منسجم نداشته باشد، به‌طور قطع دچار روزمرگی و عقب‌ماندگی خواهد شد، چرا که هر انسانی برای زندگی خود برنامه‌ریزی دارد، چه برسد به یک سازمان مانند شهرداری که در همه حوزه‌ها با زندگی مردم سروکار دارد.

شهردار کرمانشاه گفت: انتظار است معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری گام‌های محکم و منسجمی را برای رسیدن به اهداف مجموعه مدیریت شهری بردارد و برنامه‌ها کنترل و هدف‌گذاری شود و در این راستا معاونت منابع انسانی باید لایحه جامع منابع انسانی را تهیه و مشخص کند در بخش‌های مختلف شهرداری چقدر نیرو لازم دارد آمار نیروها مشخص و نیازسنجی شود که چقدر شهرداری در زمینه نیرو کمبود یا مازاد دارد.

وی ادامه داد: در خصوص ارتقا و پست‌ها در شهرداری وضعیت ناهنجاری داریم که باید کمیته انتصابات این مورد را رفع کند، در این معاونت باید سرمایه‌های انسانی ساماندهی شود، ما اکنون در شهرداری با کمبود نیرو هم مواجه هستیم، در حال حاضر حدود دو هزار نفر کمبود نیرو داریم و این وظیفه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی است که در این خصوص راهکار ارائه دهد.

نوروزی گفت: منزلت و معیشت کارکنان باید مورد توجه قرار گیرد و برای آن‌ها امکانات رفاهی و تفریحی و درمانی مناسب تدارک دیده شود و ارزیابی عملکرد در حوزه پرسنلی مرتب انجام گیرد تا پرسنل تعلق سازمانی داشته باشند.

وی در پایان گفت: ارتقای درجه شهرداری کرمانشاه در کشور یک نیاز است که باید با جدیت پیگیری شود، این یک مسئله مهم برای شهرداری است که می‌تواند در همه زمینه‌ها برای شهرداری سودآور باشد.

کد خبر 739929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.