ورود موج بارشی جدید طی امروز و فردا در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به افزایش دما از روز شنبه گفت: طی امروز تا اواسط وقت فردا با عبور موج ضعیفی شاهد ابرناکی و بارش‌های پراکنده همراه با رعدوبرق و احتمال بارش پراکنده خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری، امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: طی امروز تا اواسط وقت فردا با عبور موج ضعیفی شاهد ابرناکی و بارش‌های پراکنده همراه با رعدوبرق (در ارتفاعات و مناطق شمال و شمال‌شرق استان) و احتمال بارش پراکنده (در بقیه مناطق استان) خواهیم بود.

وی افزود: همچنین در این ایام به‌ویژه امشب، وزش بادها به خصوص در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی متوسط و همراه با تندبادهای لحظه‌ای خواهد بود که برخاستن گردوخاک موقت نیز دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: روند افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ادامه دارد و شمال خلیج فارس تا اوایل شنبه مواج است.

سبزه‌زاری اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته آبادان با ۲۸.۵ و دهدز و ایذه با شش درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش و همچنین حداکثر دمای اهواز به ۲۷.۴ و حداقل به ۱۴.۲ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 739881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.