مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شأن ماه رمضان هستند

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم حفظ حرمت ماه مبارک رمضان گفت: تمام مراکز اقامتی استان موظف هستند که دستورالعمل‌هایی را که در خصوص لزوم شئونات ماه مبارک است، رعایت کنند، در غیر این صورت با واحد صنفی متخلف برخورد و ضمن تشکیل پرونده قضائی تا پایان ماه مبارک رمضان پلمب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی امروز _پنجشنبه نهم فروردین‌_ در نشست با ضابطان دستگاه قضائی استان کرمانشاه، با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز اظهار کرد: به منظور حفظ حرمت و شئونات ماه مبارک رمضان، در این ایام تنها رستوران‌هایی که در محدوده مراکز اقامتی و بیمارستان‌ها هستند باید مجوز فعالیت در طول روز را داشته باشند.

وی افزود: تمام مراکز اقامتی استان موظف هستند که دستورالعمل‌هایی را که در خصوص لزوم شئونات ماه مبارک است، رعایت کنند، در غیر این صورت با واحد صنفی متخلف برخورد و ضمن تشکیل پرونده قضائی تا پایان ماه مبارک رمضان پلمب خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی که در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی خدمت‌رسانی می‌کنند، مانند فرودگاه و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل مسافر نیز باید در فضاهای محیطی خود نسبت به ترویج فرهنگ روزه‌داری اقدام کنند.

کریمی اضافه کرد: به دلیل تقارن سیزدهم فروردین با شهادت حضرت علی (ع) شهرداری در برخی از مراکز تفریحی شهر مانند پارک شرقی و غربی فضاسازی محیطی لازم را انجام دهد.

وی در ادامه تاکید کرد: همچنین در این ایام از محتوای آیات، احادیث و متون زیبای مرتبط با ماه رحمت الهی و لیالی قدر در سطح شهر، نسبت به برپایی نمایشگاه‌ها و غرفه‌های فرهنگی-مذهبی، آموزش‌های قرآنی و تعالیم دینی در پارک‌های شرقی و غربی طاق بستان و پارک شاهد اقدام شود.

کد خبر 739880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.