چالش «زیرخاکی» در تخت فولاد میزبان‌ گردشگران و مسافران نوروزی است

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد گفت: چالش زیرخاکی در ایام نوروز ۱۴۰۳ به‌عنوان یک رویداد محوری در قالب یک بازی محیطی در تخت فولاد برگزار شده است.

ابراهیم عمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ویژگی‌های تاریخی، گردشگری و زیارتی مجموعه تخت فولاد بسیار خاص بوده و مقصد تعداد زیادی از گردشگران و مسافران نوروزی است.

وی افزود: تخت فولاد در شهر اصفهان به‌عنوان یک موزه روباز شهری مطرح شده و محور گردشگری معنوی در این کلان‌شهر است، از این‌رو مورد استقبال تعدادی بسیاری از مسافران و شهروندان قرار گرفته است.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد تاکید کرد: سعی کردیم میزبانی شایسته‌ای از زائران و گردشگران مجموعه تخت فولاد داشته باشیم.

عمرانی گفت: امکانات رفاهی و زیرساخت‌های حداقلی در راستای ایجاد یک بازدید خاطره‌انگیز برای مسافران و شهروندان رویکرد اصلی مدیریت این مجموعه بوده است.

وی ادامه داد: در درجه دوم با طراحی رویدادهای خلاقانه و نوآوری در معرفی مجموعه تخت فولاد، تلاش کردیم جذابیتی برای معرفی این گنج پنهان در این کلان‌شهر داشته باشیم.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد خاطرنشان کرد: چالش زیرخاکی در ایام نوروز ۱۴۰۳ به‌عنوان یک رویداد محوری در قالب یک بازی محیطی در تخت فولاد برگزار شده است.

عمرانی گفت: شهروندان و مسافران نوروزی با حضور در تکیه بابا رکن‌الدین، مرحله نخست پذیرش می‌شوند، سپس بسته راهنمایی بازی را دریافت می‌کنند و در مدت زمان حضور در تخت فولاد از این چالش لذت می‌برند و گنجینه‌های آن را کشف می‌کنند.

وی افزود: بازدید از عکس‌خانه، گنجینه سنگ حجاری و حوض‌خانه تخت فولاد در تکیه کازرونی به مسافران نوروزی پیشنهاد می‌شود.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد تاکید کرد: مسافران و گردشگران نوروزی با مراجعه به اپلیکیشن «اصفهان من» می‌توانند از تمام ظرفیت‌های این مجموعه مطلع شوند.

کد خبر 739842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.