استقبال شهروندان و گردشگران از چهره جدید بولینگ صفه اصفهان + فیلم

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: همزمان با آماده‌سازی مجموعه بولینگ صفه برای نوروز ۱۴۰۳، این مجموعه مورد استقبال گردشگران و مسافران نوروزی قرار گرفت.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز بهره‌برداری مجموعه تفریحی و ورزشی بولینگ صفه اظهار کرد: به دنبال اهداف تقویت فضای زیرساختی و زیباسازی، ایجاد محیط ورزشی ویژه بازی بولینگ در کلاس جهانی اقدامات عمرانی، زیرساختی و اورهال کامل مجموعه تفریحی و ورزشی بولینگ صفه در زمستان سال گذشته انجام شد.

وی افزود: در حال حاضر این مجموعه پس از آماده‌سازی کامل، همزمان با نوروز سال جاری آماده بهره‌برداری شد و با توجه به استقبال و علاقه شهروندان و گردشگران به استفاده از ظرفیت‌های مجموعه تفریحی و ورزشی بولینگ، در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

استقبال شهروندان و گردشگران از چهره جدید بولینگ صفه اصفهان + فیلم

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان اینکه سالن ورزشی بولینگ صفه جز ردیف نخستین مجموعه‌های تفریحی و ورزشی بولینگ اصفهان است، خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های این مجموعه می‌توان به وجود مرکز بازی‌های رایانه‌ای در کنار بازی ورزشی و حرکتی بولینگ اشاره کرد.

ساکت با بیان اینکه در دو روز نخست بهار سال جاری تمام سانس‌ها و لاین‌های ارائه دهنده خدمات این مجموعه در مدت زمان کمی به فروش رسید، گفت: افتتاح از چهره جدید بولینگ صفه اصفهان طی مراسمی برگزار خواهد شد.

کد خبر 739746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.