برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ۹ ایستگاه متروی اصفهان/ افزایش ساعت خدمت‌رسانی به مسافران

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان از اضافه شدن یک ساعت به فعالیت کاری متروی در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: در ایام نوروز کارگاه‌های تولید زنده صنایع دستی شهر اصفهان به صورت زنده در ۹ ایستگاه مترو دایر شده است.

هادی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت متروی اصفهان اظهار کرد: فعالیت متروی اصفهان در ایام نوروزی همانند گذشته ادامه دارد، با این تفاوت که در گذشته متروی اصفهان تا ساعت ۲۱:۰۰ فعال بود، اما با تمهیدات انجام شده از فروردین ۱۴۰۳ تا پایان سال متروی اصفهان تا ساعت ۲۲:۰۰ به فعالیت خود ادامه خواهد داد و همشهریان و مسافران نوروزی می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت متروی اصفهان روزهای تعطیل از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۲۲:۰۰ و روزهای عادی از ساعت ۰۶:۰۰ تا ۲۲:۰۰ ادامه دارد، افزود: تفاوت دیگر فعالیت متروی اصفهان در سال جاری با سال‌های گذشته این است که به جز روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین، در سایر روزها مترو فعال خواهد بود.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه خط یک متروی اصفهان به‌صورت شمالی جنوبی است و بسیاری از مقاصد گردشگری اصفهان را پوشش می‌دهد، به همشهریان و مسافران نوروزی پیشنهاد می‌کنیم که از مترو برای انجام سفرهای درون شهری خود و بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری اصفهان استفاده کنند تا به مشکل ترافیک برخورد نکنند و برای پارک خودرو نیز با مشکل مواجه نشوند.

وی از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی اصفهان در ۹ ایستگاه مترو خبر داد و تصریح کرد: نوروز سال جاری کارگاه‌های تولید زنده صنایع دستی شهر اصفهان به‌صورت زنده در ایستگاه‌های شهید علیخانی، جابر، کاوه، شهدا، تختی، امام حسین (ع)، انقلاب، آزادی و دفاع مقدس دایر شده است تا مسافران و همشهریان از نزدیک با هنر اصفهان آشنا شوند.

کریمی یادآور شد: در این نمایشگاه‌ها تولیدات صنایع دستی از جمله منبت‌کاری، معرق، نقاشی، فیروزه‌کوبی، سفالگری، خاتم‌کاری و لایه‌چینی به صورت زنده در معرض دید مردم قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان خاطرنشان کرد: متروی اصفهان ۲۰ ایستگاه دارد که در طول ۲۰ کیلومتر مناطقی از شمال تا جنوب اصفهان را پوشش می‌دهد.

کد خبر 739704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.