تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲/ حواشی سبب به حاشیه رفتن مطالبات مردمی می‌شود

شهردار قم گفت: شهرداری قم با وجود مشکلات و فرازونشیب‌ها در سال ۱۴۰۲ توانست ۱۰۵ درصد از بودجه درآمدی خود را محقق کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در دیدار با دادستان استان قم اظهار کرد: شهرداری قم در سال گذشته با تمام فرازونشیب‌ها توانست طبق برنامه راهبری اقدامات خود را اجرایی کند و به تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد برسد.

وی با بیان اینکه فاز ۵ عمار یاسر پروژه حدود ۵۰ ساله که به نام بلوار حضرت جعفر طیار (ع) نام‌گذاری شده است، اواخر سال گذشته در اختیار مردم قرار گرفت، ابراز کرد: تمام مباحث جداره‌سازی، معابر، جداول، رنگ‌آمیزی و خط‌کشی این بلوار انجام‌شده است.

شهردار قم خاطرنشان کرد: ادامه تونل غدیر به سمت بلوار حضرت جعفر طیار (ع) نیز کاملاً از حیث عمرانی آماده هست و به توصیه پلیس و برای کنترل ترافیک در قسمتی از تونل فعلاً مسدود است و به‌صورت فاز به فاز در آینده‌ای نزدیک بازگشایی خواهد شد.

وی از آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر هم‌سطح میدان سپاه در سال جاری خبر داد و گفت: فعالیت‌های عمرانی، اجرایی، ترافیکی، حمل‌ونقلی، خدماتی و محیط‌زیستی از ابتدای سال‌جاری با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در حال اجراست و تمام تیم شهرداری همراه و همکار برای خدمات‌رسانی هستند.

سقائیان‌نژاد شعار سال را موردتوجه قرار داد و گفت: در بخش تولید، شهرداری با فعالیت‌های عمرانی، نظافت، حمل‌ونقل، خدماتی، توسعه و نگهداری محیط زیست تمام تلاش خود را خواهد کرد، اما در بخش مشارکت مردمی نیاز به همراهی و انسجام داریم.

وی اضافه کرد: عموم مردم و همشهریان وحدت مناسبی دارند، اما اگر حواشی از طریق مدیران و مسئولان از طرق مختلف به جامعه کشیده شود، به‌طور قطع انسجام مردمی نیز با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود و از دست رفتن فرصت‌ها، به ضرر مردم تمام خواهد شد.

شهردار قم با تأکید بر اینکه خواص باید وحدت‌آفرین باشند، اذعان کرد: وقتی اختلافات از طرق مختلف از جمله رسانه‌ها به بطن جامعه کشیده شود، مطالبات بحق مردم به حاشیه خواهد رفت و ثمره آن کاهش مشارکت مردم است.

وی در پایان از تلاش‌ها، همراهی‌ها و همکاری‌های دستگاه قضائی با مجموعه مدیریت شهری تقدیر کرد.

کد خبر 739681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.