برقراری حدود ۶۴ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ / فوت ۲۱ نفر در حوادث ترافیکی

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از برقراری حدود ۶۴ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ و فوت ۲۱ نفر در حوادث ترافیکی طی هفت روز ابتدایی فروردین ۱۴۰۳ خبر داد.

پژمان عقدک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به عملکرد ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار کرد: در بازه زمانی بیست‌وچهارم اسفند تا هفتم فروردین، ۶۳ هزار و ۹۹۵ مورد تماس با اورژانس ۱۱۵ برقرار و ۱۰ هزار و ۶۰ مورد عملیات انجام شده است که از این تعداد، ۷۵۰۷ مورد عملیات‌های غیرترافیکی و ۲۵۵۳ مورد عملیات‌های ترافیکی بوده است.

وی با اشاره به فوت ۲۱ نفر در حوادث ترافیکی رخ داده طی بازه زمانی مذکور افزود: ۱۰۴ مورد بازدیدهای نظارتی اورژانس انجام و ۶۴۸۲ مورد تماس‌های هماهنگی برقرار شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: در این بازه زمانی، ۱۴۳ هزار و ۱۰۸ نفر به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کرده‌، ۴۴۸ نفر از اورژانس به ICU منتقل و ۷۸۴ بیمار از اورژانس به CCU منتقل شده‌اند و ۲۸۵ مادر باردار نیازمند مراقبت و توجه ویژه داشته‌اند.

عقدک با بیان اینکه در این مدت ۴۲ مورد بازدید نظارتی معاونت درمان و پذیرش ۳۰ بیمار دیالیزی مهمان انجام شده است، ادامه داد: انجام ۴۲ هزار و ۲۹ مورد بازرسی میدانی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، ۳۰۶ نمونه‌برداری مواد غذایی، کشف و معدوم‌سازی ۳۷ هزار و ۱۴۳ کیلوگرم مواد غذایی فاسد، ۱۲ هزار و ۳۰۵ مورد کنترل بهداشتی آب آشامیدنی و معرفی یا پلمب ۴۰۳ مرکز از جمله اقدامات رخ داده در این بازه زمانی است.

وی گفت: طی این مدت، ۱۱۳۸ مورد بازرسی از داروخانه و ۸۰ مورد بازدید از واحدهای تولیدی صنایع غذایی انجام شده، همچنین ۱۰۳۸ مورد پاسخگویی به مشاوره و کمبودهای دارویی صورت گرفته است.

کد خبر 739650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.