کاشت ۳۵ هزار گل شب‌بو در منطقه ۵ اصفهان

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به کاشت ۳۵ هزار گل شب‌بو در این منطقه گفت: معابر این منطقه با کاشت انواع گل‌های بهاری از جمله همیشه‌بهار، اطلسی، پامچال، آلاله، مروارید و بنفشه برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی با اعتبار دو میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان زیباسازی شده است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کاشت ۳۲۰ فلاورباکس و نصب بیش از هفت المان در آستانه نوروز با طرح‌های متنوع و انواع گل‌های بهاری در بوستان‌های سطح منطقه ۵ شهرداری اصفهان، میادین اصلی و سایر معابر انجام شده است.

وی با اشاره به کاشت ۳۵ هزار گل شب‌بو در این منطقه افزود: سطح منطقه با کاشت انواع گل‌های بهاری از جمله همیشه‌بهار، اطلسی، پامچال، آلاله، مروارید و بنفشه در راستای خدمت‌رسانی شایسته به مسافران نوروزی با اعتبار دو میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان زیباسازی شده است.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به تلاش بی‌وقفه کارکنان فضای سبز در حفظ پاکیزگی و آراستگی فضای سبز در بوستان‌ها، بلوارها و میادین تاکید کرد: ۳۵ هزار گل شب‌بو با هدف ایجاد چشم‌اندازی زیبا و دلنشین در سطح این منطقه به‌ویژه در پارک کوهستانی صفه، بوستان‌های ملت و سعدی کوی سپاهان و سپاهان‌شهر کاشته شده است.

کد خبر 739630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.