انجام بیش از ۲۴۰۰ عملیات توسط سازمان امداد و نجات هلال‌احمر در نوروز ۱۴۰۳

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: در راستای خدمت‌رسانی به هم‌وطنان، حدود ۲۴۵۸ عملیات و خدمت توسط نیروهای سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر تا هفتم فروردین پوشش داده شده است.

بابک محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فعالیت‌های امداد و نجات در طرح نوروزی از بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۲ تا هفتم فروردین ۱۴۰۳ اظهار کرد: در این بازه زمانی نوروزی، ۲۴۵۸ مورد عملیات و خدمت توسط نیروهای هلال‌احمر پوشش داده شد؛ در این بین ۱۱۰۵ مورد معادل ۴۵ درصد عملیات‌های انجام شده مربوط به حوادث جاده‌ای، ۹۹ مورد معادل ۴ درصد عملیات‌های انجام شده مربوط به حوادث کوهستان و ۱۷۳ مورد معادل ۴ درصد عملیات‌های انجام شده مربوط به حوادث جوی توسط امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در بازه زمانی مذکور به حدود ۱۸ هزار و ۴۶۴ نفر توسط نیروهای هلال‌احمر امدادرسانی شده است، افزود: لازم است بدانیم در این مدت حدود ۹۰۴ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند و ۲۲۱۱ نفر در محل حادثه، خدمات درمانی دریافت کردند و ۱۸۳ نفر از سوانح جاده‌ای رهاسازی شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: در طول این مدت حدود ۳۰۲۹ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۳۵۴ نفر به مناطق امن منتقل شدند و برای ۵۲۲۲ هزار نفر نیز تست قند و فشار خون انجام شده است.

کد خبر 739542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.