پیش‌بینی بارش برف در نقاط سردسیر / وزش باد شدید و گردوخاک در مناطق شرقی

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از پیش‌بینی بارش برف در نقاط سردسیر و باد شدید و گردوخاک در مناطق شرقی خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بعضی نقاط استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی، غرب کردستان، زنجان، استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی، در ساعاتی از روز رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر و مرتفع، بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: پنجشنبه در نواحی مرکزی، بعضی نقاط شمال شرق و شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات البرز و بعضی نقاط غرب کشور، بارش‌های پراکنده انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: جمعه در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، بعضی نقاط استان‌های یزد، کرمان، اصفهان، شنبه در بعضی نقاط استان فارس و یکشنبه در شمال غرب، غرب و استان‌های غربی خزر، بارش خواهیم داشت.

ضیائیان ادامه داد: تا روز شنبه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید، گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود و خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان تا جمعه مواج خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد با بیشینه ۲۲ و کمینه ۵ سانتی‌گراد است و روز پنجشنبه، قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد شدید و بارش پراکنده با بیشینه ۲۱ و کمینه ۶ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 739514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.