انبار دپوی ۳۰۰ میلیاردی لوازم یدکی خودرو لو رفت

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک انبار دپوی لوازم یدکی استوک خودروهای سواری خارجی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال در شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: مأموران اداره پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع لوازم یدکی استوک خودروهای سواری خارجی قاچاق در یکی از انبارهای حاشیه شهر اصفهان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با اخذ مجوز از مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره اطلاعات و عملیات و کارشناس اتاق اصناف از انبار مذکور بازدید کردند که در نهایت تعداد قابل توجهی از انواع لوازم یدکی استوک شامل ۱۹۴ دستگاه موتور و گیربکس و ۳۳۷ قطعه لوازم یدکی وسایل نقلیه شامل کولر، دینام و استارت که همگی فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بودند کشف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه در این عملیات را ۳۰۰ میلیارد ریال تخمین زدند، اظهار داشت: در نهایت کالاهای مکشوفه به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی منتقل و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد که توسط اداره تعزیرات حکومتی استان تحت رسیدگی است.

کد خبر 739475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.